Description de fonctionWat ga je doen? Je bent het aanspreekpunt voor je eigen klanten - zij bellen jou, want jij regelt het gewoon. Je zorgt dat orders vlekkeloos in ons systeem…
Jobinhoud Je voert, als HR dossierbeheerder (m/v/x), volgende taken uit: - Je staat in voor het indiensttredingsproces van medewerkers dat uiteenvalt in volgende taken: arbeid…
Client Description: Wil je je commerciële vaardigheden inzetten voor klanten en ben je sociaal vaardig? Hou je van uitdagingen? Zoek dan niet verder! Voor onze klant, een bedrij…
Beheren van de dagelijkse kantoororganisatie en aanspreekpunt zijn voor collega's en bezoekers Coördineren van leveranciers en facility-diensten Ondersteuning van het management …
Eerste aanspreekpunt voor collega's en bezoekers, zowel telefonisch als via e-mail Ondersteuning van verschillende afdelingen (sales, HR, finance, management) met administratieve …
Jobinhoud Gedurende 12 maanden werk je nauw samen met drie andere attachés en ondersteun je de Speciaal Gezant voor Migratie en Asiel in zijn verantwoordelijkheden. De toewijzing…
Het takenpakket: Proactief beheren en opvolgen van de agenda's van twee executives. Organiseren van vergaderingen, conferenties en interne events. Voorbereiden, opmaken en nale…
Orderpicker ZEMST - Ref. A-748019 InterimVoltijds€ 2000 - 3000 / maandVaste job na geslaagde interimperiode Functie Ben jij een gemotiveerde magazijnier met ervaring in ord…
Voorbereiden en opvolgen van payroll in samenwerking met sociaal secretariaat Beheer personeelsdossiers, contracten en attesten On- en offboarding van medewerkers ondersteunen H…
Jobinhoud Opgelet: Deze jobaanbieding is een . Deze opdrachten zijn tijdelijk en voorbehouden voor statutaire ambtenaren en ambtenaren met een contract van onbepaalde duur van …
Jobinhoud Ben jij proactief, werk je gestructureerd en punctueel en ga je graag een uitdaging aan? Dan ben jij de Management Assistant die wij zoeken! Wat kan je verwachten? Als …
Projectadministratie (rapporten, planning) Voorbereiden van documenten en presentaties Opvolgen van deadlines en actielijsten Interne communicatie tussen teams stroomlijnen Adm…
Description de fonction Ben jij klaar om jouw ondersteunend talent volledig in te zetten voor deze service? Je helpt het sales team met het administratief beheer door het eerste a…
De vacatures zijn tijdelijk, minstens 4 maanden je gaat administratief ondersteunen voor de commerciële dienst, denk aan facturatie klantcontact opmaken van documenten, contra…
Jobinhoud Opgelet: Deze jobaanbieding is een Deze opdrachten zijn tijdelijk en voorbehouden voor statutaire ambtenaren en ambtenaren met een contract van onbepaalde duur van de v…
Inschrijvingen verwerken en deelnemers informeren Communicatie met trainers, deelnemers en interne afdelingen Organiseren van trainingsmomenten, reservatie van lokalen en materia…
Onthaal van bezoekers en algemene telefonie Beheer van vergaderruimtes, catering, leveringen en post Werkevents voorbereiden en coördineren Interne communicatie en administratie…
Als Product Manager ben je de spilfiguur tussen het merk, de markt en de interne teams. Je zorgt ervoor dat elk product commercieel juist gepositioneerd is en klaar is voor lancer…
Jobinhoud Opgelet: Deze jobaanbieding is een . Deze opdrachten zijn tijdelijk en voorbehouden voor statutaire ambtenaren en ambtenaren met een contract van onbepaalde duur van d…