
HR and Payroll Assistant - Grimbergen - Duurzame sector
- Grimbergen, Brabant Flamand
- 30.000-42.000 €/an
- CDD
- Temps-plein
- Voorbereiden en opvolgen van payroll in samenwerking met sociaal secretariaat
- Beheer personeelsdossiers, contracten en attesten
- On- en offboarding van medewerkers ondersteunen
- HR-administratie (vakanties, afwezigheden, verzekeringen, rapporteringen)
- Eerste aanspreekpunt voor HR-gerelateerde vragen van medewerkers
- Bachelor in HR of gelijkwaardig door ervaring
- Idealiter 1 à 3 jaar ervaring in HR of payrolladministratie
- Zeer goede kennis van Nederlands, goede kennis van Frans en Engels
- Oog voor detail, discrete en servicegerichte houding
- Ervaring met payrollsoftware (bv. SD Worx of Attentia) is een plus
- Tijdelijk contract met optie vast
- Competitief salaris met maaltijdcheques en verzekeringen
- 39u/week met extra ADV-dagen
- Werken in een duurzaam en groeiend bedrijf waar je echt verschil maakt
- Kansen om door te groeien binnen HR