
Administratief medewerker medical/safety sector
- Wemmel, Brabant Flamand
- 2.500-3.500 €/mois
- CDD
- Temps-plein
- Je helpt het sales team met het administratief beheer door het eerste aanspreekpunt te zijn voor vragen van klanten, zowel via e-mail als telefonisch.
- Jij bent verantwoordelijk voor het opstellen van offertes, het verwerken van bestellingen en het uitvoeren van facturatie in SAP.
- Je ondersteunt het logistieke team met de aankopen door prijsaanvragen en prijsvergelijkingen te maken.
- Je maakt inkooporders aan, controleert orderbevestigingen, volgt leveringen op en controleert de stocklijsten met wijzigingen waar nodig.
- Je beschikt over een bachelor diploma of hebt reeds een eerste ervaring in een soortgelijke functie.
- Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans.
- Je bent vertrouwd met moderne IT-tools en hebt een goede kennis van Excel, kennis van SAP of andere ERP-software is een pluspunt.
- Je werkt nauwkeurig en kunt prioriteiten stellen.
Ter versterking van hun safety afdeling in Wemmel zijn zij op zoek naar een administratief medewerker binnen de afdeling sales en logistiek.Offre
- Een tijdelijk contract met optie vast (39 uren week met 6 adv dagen).
- Een aantrekkelijk salaris van € 2500 - € 3500 / maand , afhankelijk van je ervaring.
- Groeps- en hospitalisatieverzekering, eco cheques en een draagbare pc.
- De kans om een bonus te ontvangen na het bereiken van de voorgestelde doelen.
- De mogelijkheid om na 1 jaar te telewerken (2 dagen/week) of een fietsleasing aan te gaan.
- De kans om zelfstandig te werken en jezelf te ontwikkelen.
- Een leuke werksfeer in een team met gedreven collega's.