Vos tâches consisteront en autre : Gestion des commandes clients via l'ERP (SAP) Gestion des profils clients dans le CRM Assister la Supply Manager dans la gestion des commandes…
Préparation de documents pour le conseil d'administration Organisation d'évènements (assemblées générales, conseils d'administration, ... Suivi des publications au moniteur belge…
En tant qu'Assistant/e Logistique, vous devrez : Organiser le transports des marchandises Contacter les transporteurs, clients & fournisseurs Gérer les stocks Suivre les comman…
En tant que Purchasing Management Assistant, vous aurez la chance de : Suivi des Dashboards dans Excel : Vous serez chargé(e) de maintenir et de mettre à jour les tableaux de bord…
Au quotidien, vous collaborerez avec un ou plusieurs professionnels du droit, en gérant le côté administratif de la propriété intellectuelle de nos clients, ce qui inclut : Le sui…
En tant que Management Assistant, vous assisterez 1 avocate, et 2 partners. Vos responsabilités seront de: Gérer l'agenda de l'avocate, et planifier les meetings, envoyer des ra…
Het is een uiteenlopend takenpakket dat je geleidelijk aan allemaal zal opnemen en dit in een team: Organisatie van interne events Organisatie van reizen voor de directie Bestel…
As an Event & Office Assistant you'll be responsible for: Organisation of internal events (team-building, yearly events, after-works...) Support in the organisation of external e…
Allround ondersteunende administratieve, logistieke en facilitaire taken zoals eerstelijns klantencontact, telefonie, e-mail- en postverwerking, (lunch)vergaderingen en afspraken o…
- E-mail management (office & car management) - Manage travels - Maintain up-to-date our Handbook - Expense Support for Brussels office - Car management day to day Intern…
What are your responsibilities as an Office Assistant? Book travel arrangements (hotel reservations, restaurants, flight tickets or other ways of transport, ..) Schedule and coor…
You are in charge of the reception (not super active), you are the first point of contact for visitors You make sure that the meeting rooms are setted up before every meetings Yo…
Managing and updating the database : You are responsible for accurately maintaining data, including contact information, preferences, and payment details. You ensure that the datab…
Format documents using Microsoft Office tools, Supervise the Front-office: answering landline phone and door, welcoming guests, receiving deliveries, ensuring that the office is n…
As an Office Assistant, your main tasks will be: All round administration Customer support Calendar management Helping with onboarding & offboarding Co-organization events …
As Junior Office/Event Assistant, you will: Be responsible for the coordination of the trainings (e.g. manage and lead the guests through the schedule, make sure the meeting rooms…
As the Office & Administration Assistant, you'll work together in a team and your responsabilities will be to: Check the general mailbox and dispatch the mails when needed Be the…
Je organiseert mee de onboarding van nieuwe medewerkers Je voorziet nieuwe collega's van een laptop, gsm en bureaumateriaal. Je bereidt de vergaderzalen voor van A tot Z Je plaa…
Beheren van telefoongesprekken en e-mails Ondersteunen bij de administratie, inclusief het verwerken van bestellingen en facturen Assisteren bij het opstellen van rapporten en pr…