Comme HR Administrator vos tâches seront les suivantes: Gestion de la création et de l'arrêt des contrats pour les employés Point de contact pour tous les employés et plus partic…
Je taken omvatten onder andere: Het opstellen en uitvoeren van HR-strategieën en -beleid in lijn met de bedrijfsdoelstellingen. Het adviseren van het management en medewerkers op…
Je bent verantwoordelijk voor de A tot Z opvolging van jouw processen. Je gaat zowel proactief als reactief op zoek sterke profielen via verschillende kanalen. Je ontmoet op rege…
Dagelijkse taken: Onthaal van het kantoor en logistieke taken in het kantoor uitvoeren. Administratie: Beheren van inkomende en uitgaande post, inclusief het scannen, archiveren …
Coördinatie van Agenda's: Je bent verantwoordelijk voor het organiseren en beheren van kalenders, vakantieplanningen, vergaderingen en de beschikbaarheid van personeel. Eerste Aan…
Als Junior HR Business Partner rapporteer je aan de HR Manager en zien je verantwoordelijkheden er als volgt uit: Je bent het eerste aanspreekpunt voor leidinggevenden en adviseer…
Als HR assistant ben je verantwoordelijk voor : Het coördineren van vergaderingen en beheren van boekingen voor vergaderruimtes. Verstrekken van HR-ondersteuning aan medewerkers.…
Je volgt afwezigheden en tijdsregistratie op Je ondersteund de HR manager administratief in onboarding en opleidingsregistratie. Je beantwoordt de vragen van medewerkers en leidin…
As an HR Generalist, you will play a pivotal role in the European HR team, reporting to the HR Manager in Brussels. Your responsibilities will englobe various tasks, contributing t…
Identificeren en aantrekken van geschikte kandidaten voor openstaande posities. Actief zoeken naar potentiële kandidaten via verschillende kanalen. Screenen en evalueren van kand…
Handling all sorts of administrative tasks such as Managing meeting rooms and travel arrangements Creating reports for the Board meetings Being the contact person with suppliers …
As Office Manager you will have a wide range of responsibilities: Manage schedules, meetings, and correspondence. Ensure office maintenance and resource availability. Liaise wit…
- Screenen van kandidaten en opbouwen van relaties - Uitbouwen van je klantenportefeuille - Onderhouden van je klantenrelaties - Interne projecten opnemen - Op termijn: Je …
You are in charge of the reception (not super active), you are the first point of contact for visitors You make sure that the meeting rooms are setted up before every meetings Yo…
Recevez par email les dernières Offres d'emploi en Belgique