Management Assistent

Konvert

  • Mouscron, Hainaut
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 15 jours
Met Konvert Office, in onze specialisatie van administratie, gaan wij op zoek naar een management assistent.Taken:
  • Orderbeheer
  • Eerste contact met klanten met betrekking tot orders
  • Bestellingen verwerken die de klanten doorgeven in het ERP systeem
  • Voorraadbeheer
  • Statistieken halen uit de bestellingen
  • Productiefiches aanmaken en aan productie geven
  • Procesoptimalisatie
  • Prognoses maken en vergelijken met effectieve bestelling
  • Personeelsbeheer productie
  • Eerste contact met interimkantoren
  • Productie planning opmaken in samenspreek met productieverantwoordelijke
  • Ziekte en afwezigheid bijhouden
  • Prestaties doorgeven
  • Ontvangst nieuwe medewerkers en opvolging tijdens proefperiode
  • Onthaal
  • Telefonie
  • Inkomende mails
  • Ontvangst bezoek
  • Diverse administratieve taken
  • Leverbonnen controleren en klaarzetten voor facturatie, back-up voor facturatie tijdens verlofperiode
  • Bestelling van bureaumateriaal/ keukengerief
  • Promo beheer van de diverse klanten
  • Statistieken bijhouden
Profiel:
  • Pas afgestudeerde bachelor (business, marketing, accountancy) of gelijkwaardig door ervaring
  • Perfecte kennis van het Nederlands en Frans (lezen, schrijven en spreken)
  • Positieve uitstraling en laten zien dat je leergierig bent
  • Teamplayer, sociaal ingesteld
  • Nauwkeurig/ foutloos werken is heel belangrijk
  • Proactieve en zelfstandige werkhouding
  • Het beheren van social-media is een pluspunt
Afspraken en planning van een verantwoordelijke of een medewerker organiseren Telefonische oproepen en bezoekers filteren. Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren. Vergaderingen voorbereiden en organiseren (uitnodigingen, voorbereiding van de dossiers, reservering van zalen, ...). Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken. Professionele informatie en reglementering bijwerken Documenten archiveren en klasseren. Dossiers behandelen en opvolgen (samenstellen, samenvatten, bijwerken van bestanden, ...). Documenten ingeven, briefwisseling behandelen en e-mailberichten beheren. Brieven, verslagen, nota’s, ... opstellen en redigeren. Beslissingen, dienstnota's, contracten behandelen en doorgeven, zowel intern als extern
  • Maaltijdcheques
  • Ziekenhuisverzekering
  • Salaris + extralegale voordelen

Konvert