Supply Coordinator Quality & Customer Care
Infrabel
- Gand, Flandre-Orientale
- CDI
- Temps-plein
- Je bent verantwoordelijk voor het algemene toezicht op de kwaliteit van de dienstverlening van het distributiecentrum aan haar klanten.
- Hiertoe definieer en bevorder je de juiste prestatie-indicatoren binnen het team van het distributiecentrum.
- Je bent verantwoordelijk voor de volledige opvolging van alle inkomende klachten van klanten van het distributiecentrum via het klachtenbeheersysteem.
- Je zorgt ervoor dat klachten binnen de afgesproken tijd worden afgehandeld en dat klanten een passend antwoord en een oplossing voor hun probleem krijgen.
- Je belichaamt en bevordert een klantgerichte houding in het gehele distributiecentrum.
- Je onderzoekt de oorzaken van aan jou gemelde klachten en draagt oplossingen aan voor continue procesverbetering, in overleg met de teamleider.
- Je organiseert waar nodig interne opleidings- en ontwikkelingssessies voor het personeel, op basis van frequente klachten van klanten, om structurele verbeteringen in de operaties te realiseren.
- Je neemt deel aan dagelijkse operationele meetings om klachten en de daaruit voortvloeiende acties toe te lichten.
- Je draagt voortdurend bij aan een veilige werkomgeving en zorgt ervoor dat veiligheidsinstructies in het distributiecentrum worden nageleefd.
- Je bewaakt en ontwikkelt expertise in de verschillende processen van het magazijn via SAP.
- Je zorgt ervoor dat het werk wordt uitgevoerd in overeenstemming met de ISO- en OHSAS-normen.
- Je speelt een actieve rol in de jaarlijkse ISO- en OHSAS-audits.
- Je rapporteert regelmatig resultaten en belangrijke informatie aan je leidinggevende.
- Je weet hoe je ideeën voor verbetering moet structureren, deelt ze met je collega's en implementeert ze tot en met het controleren van de naleving van nieuwe procedures.
- Je bent beschikbaar en flexibel om opgeroepen te worden bij incidenten (vrij zeldzaam).
- Je hebt een bachelordiploma, bij voorkeur in een vakgebied dat verband houdt met transport en logistiek.
- Je hebt minstens 5 jaar ervaring in administratief beheer, klachtenbehandeling of projectmanagement.
- Je hebt bij voorkeur een eerste ervaring in de logistiek.
- Je spreekt perfect Nederlands en hebt een zeer goede kennis van de tweede taal.
- Je hebt goede IT-vaardigheden (Office, MS Dynamics, SAP of een ander ERP).
- Je werkt graag in teamverband.
- Je neemt initiatief en hebt een "problem solver" mentaliteit
- Je bent klantgericht en werkt graag met een breed scala aan mensen.
- Een boeiende en afwisselende job.
- Bij een stabiel bedrijf dat bijdraagt aan een duurzame mobiliteit voor de samenleving.
- Talrijke opleidings- en doorgroeimogelijkheden: jij bent ondernemer van je eigen carrière.
- Veel flexibiliteit, zodat je zelf de balans tussen werk en privé kan bepalen.
- Een aantrekkelijk loonpakket met verschillende aanvullende voordelen.
- Gratis reizen met de trein.
Wij nemen contact met je op
Persoonlijkheidsvragenlijst en redeneertesten
Selectiegesprek(ken)
(Medisch onderzoek
) Welkom bij Infrabel!Heb je een beperking en kunnen redelijke aanpassingen je een vlotte sollicitatie ervaring garanderen? Laat het ons dan weten.VRAGEN OVER DEZE VACATURE?David Stuvers, Talent Acquisition Specialist | Tel: 02 432 52 09 | E-mail:Vergeet niet een profiel aan te maken via “Mijn Profiel”. Je kan er niet alleen je gegevens aanvullen, maar ook “job alerts” aanmaken volgens jouw interesses. Zo krijg je de nieuwe jobs die bij jou passen als eerste in je mailbox.Job ID: 30975Locatie:Gent-Zeehaven, BEStudieniveau: Bachelor-niveau of gelijkwaardigErvaring: Junior/Medior/SeniorCategorie: Supply chain, Logistiek & ProcurementMet 10 000 collega's bouwen we aan een veilig en betrouwbaar spoornet dat beantwoordt aan de uitdagingen van duurzame mobiliteit.Koen, technieker sporen bij Infrabel, vertelt hoe zijn werkdag eruit ziet.