
Account Manager
- Bruxelles
- CDI
- Temps-plein
- Samenwerking en klantloyaliteit: Een goede en harmonieuze samenwerking met de Insurance Advisor in een gezonde teamgeest. Het behouden van bestaande klanten en het identificeren van nieuwe kansen om de winstgevendheid te verhogen.
- Beheer van commerciële relaties: Onderhouden van commerciële contacten met toegewezen klanten, het analyseren van hun behoeften en het identificeren van nieuwe zakelijke kansen om de toegevoegde waarde en klanttevredenheid te vergroten.
- Advies en klantopvolging: Het geven van gedegen en passend advies aan de klant, het maken van concrete afspraken en continu zoeken naar verbeteringen in de dienstverlening om de klanttevredenheid en loyaliteit te waarborgen.
- Administratieve en communicatieve taken: Voorbereiden van offertes, het efficiënt beheren van de agenda, en het nauwkeurig opvolgen van dossiers, correspondentie en berichten, met naleving van de Mifid-richtlijnen
- Zoeken naar optimalisatie en effectiviteit: Het continu verbeteren van processen, het verhogen van de efficiëntie en het gebruik van rapportagesystemen om commerciële resultaten en klantrelaties te versterken.
- Samenwerking en klantloyaliteit: Een goede en harmonieuze samenwerking met de Insurance Advisor in een gezonde teamgeest. Het behouden van bestaande klanten en het identificeren van nieuwe kansen om de winstgevendheid te verhogen.
- Beheer van commerciële relaties: Onderhouden van commerciële contacten met toegewezen klanten, het analyseren van hun behoeften en het identificeren van nieuwe zakelijke kansen om de toegevoegde waarde en klanttevredenheid te vergroten.
- Advies en klantopvolging: Het geven van gedegen en passend advies aan de klant, het maken van concrete afspraken en continu zoeken naar verbeteringen in de dienstverlening om de klanttevredenheid en loyaliteit te waarborgen.
- Administratieve en communicatieve taken: Voorbereiden van offertes, het efficiënt beheren van de agenda, en het nauwkeurig opvolgen van dossiers, correspondentie en berichten, met naleving van de Mifid-richtlijnen
- Zoeken naar optimalisatie en effectiviteit: Het continu verbeteren van processen, het verhogen van de efficiëntie en het gebruik van rapportagesystemen om commerciële resultaten en klantrelaties te versterken.
- Opleiding en expertise : Universitaire of bachelor opleiding (Fin & Insurance, enz.) of gelijkwaardige ervaring met de motivatie om bij te leren in de verzekeringswereld, met grondige kennis van productie en verkoop in BOAR en Leven, zowel voor particulieren als bedrijven.
- Taalvaardigheden en regelgeving : Goede beheersing van het Nederlands en het Frans, basiskennis van het Engels.
- Waarden en specialisatie : Het naleven van belangrijke waarden, een betrouwbare partner zijn voor klanten, een specialist zijn in je vakgebied en continu je kennis bijwerken.
- Persoonlijke en commerciële vaardigheden : Dynamisch, enthousiast, gemotiveerd, flexibel en creatief in het vinden van oplossingen. Gericht op kwaliteit, goed georganiseerd, en sterke mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden.
- Doelen en efficiëntie : Werken op een gestructureerde manier, doelen behalen en deadlines respecteren, stressbestendig zijn en zorgen voor administratieve nauwkeurigheid en oog voor detail
- Een contract van onbepaalde duur
- De opportuniteit om te werken binnen een hecht en gemotiveerde team
- Een aantrekkelijk salaris aangevuld met tal van extralegale voordelen : maaltijdcheques, openbaar vervoer (100% vergoed), groeps- en hospitalisatieverzekering, onkostenvergoeding …
- Een mooie privé-werk balans : flexibele werkuren van maandag tot vrijdag en mogelijkheid om van thuis uit te werken (3 dagen per week)
- Een kantoor dat ideaal gelegen is in Brussel en vlot bereikbaar met het openbaar vervoer