
HR Manager
- Bruxelles
- CDI
- Temps-plein
- Je bent verantwoordelijk voor de uitwerking en uitvoering van de HR-strategie binnen de Landsbond van de Neutrale Ziekenfondsen.
- Je stuurt het HR-team aan en coördineert de activiteiten die door jouw team worden beheerd (rekrutering en selectie, personeelsadministratie, payroll, opleidingen, …); je coacht en stimuleert jouw medewerkers en draagt bij aan hun ontwikkeling dankzij jouw eigen expertise.
- Je begeleidt de grote HR-uitdagingen: competentie- en talentbeheer, digitalisering, absenteïsmebeheer, interne mobiliteit, …
- Je coördineert diverse projecten binnen de HR, zoals verbeterings- of digitaliseringsprojecten.
- Je begeleidt en adviseert de managers proactief bij hun HR-beslissingen. Je bent pedagogisch aangelegd en hebt ervaring met leiderschapsontwikkeling.
- Je zet gestructureerde maar flexibele HR-processen op die aangepast zijn aan een KMO, of verbetert ze
- Je onderhoudt contacten met de sociale partners en externe dienstverleners in de brede HR-context (sociaal secretariaat, rekrutering en selectie, opleidingen).
- Je blijft permanent op de hoogte van de ontwikkelingen binnen het HR-domein.
- Je draagt bij aan het creëren van een werkomgeving waar professionele ontplooiing de sociale missie van de organisatie ondersteunt.
- Je stuurt initiatieven die bijdragen tot verbinding, engagement en retentie.
- Je hebt een masterdiploma (in human resources management, arbeidswetenschappen of gelijkaardig) of bachelor-diploma met bijkomende opleiding in human resources, en minstens 5 jaar ervaring als HR-manager.
- Je hebt een ruime operationele ervaring.
- Je bent tweetalig NL/FR.
- Je plaatst van nature de behoeften van jouw interne klanten centraal en engageert je volledig in je dagelijkse opdracht.
- Je beweegt je tactvol in professionele relaties en brengt een constructieve dialoog tot stand, zowel met jouw team als met interne partners.
- Je verenigt mensen rond een gemeenschappelijk project.
- Je communiceert duidelijk naar verschillende doelgroepen en voelt je comfortabel in het begeleiden van verandering.
- Je bent discreet en werkt op een ethische manier.
- Je bent resultaatgericht, met een constante drive tot verbetering
- Een contract van onbepaalde duur met flexibele werktijden en de mogelijkheid tot 3 dagen thuiswerk
- Een aantrekkelijk salarispakket met een reeks extralegale voordelen (groepsverzekering, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, …).
- Een werkweek van 38 uur.
- Volledige terugbetaling van de kosten voor openbaar vervoer.
- 38 vakantiedagen, aangevuld met anciënniteitsdagen.
- De mogelijkheid om opleidingen te volgen die jouw ontwikkeling ondersteunen.
- Kantoren die gemakkelijk bereikbaar zijn met het openbaar vervoer (metro Louiza) en met de wagen.
Neem contact op met Ans Hanappe via ans.hanappe@bakker.be of 495 55 95 96, of stuur meteen jouw CV met motivatiebriefPlus d'infos?
Contact:Ans HanappePOSTULEZ IMMÉDIATEMENT VIA CE FORMULAIRE Saisissez toutes vos coordonnées correctement et joignez votre CV et votre lettre de motivation.Prénom(Nécessaire)Nom de famille(Nécessaire)TéléphoneEmail(Nécessaire)Téléchargement du CVDéposez les fichiers ici ou Sélectionnez des fichiers Taille max. des fichiers : 256 MB.InstagramCe champ n'est utilisé qu'à des fins de validation et devrait rester inchangé.