Manage a dynamic calendar of professional meetings, conferences, personal appointments, and travel arrangements. Handle daily correspondence and draft business letters as needed. …
Sales and post-sales support: deliver product/service sales via phone with expert advice for customers, and efficiently manage post-sales documentation to drive organisational goal…
Zorg voor de nauwkeurige en relevante invoer, controle, aanpassing en update van gegevens in het CRM. Verrijk onze database door proactief ontwikkelingen in de sector en actualite…
Concreet coördineer je: Het verwelkomen van bezoekers Het afhandelen van telefoongesprekken Daarnaast neem je verschillende ondersteunende, facilitaire, logistieke en adminis…
Als Office Assistant ben je een manusje van alles, je talenten worden dan ook ingezet waar nodig. Je takenpakket zal geen dag hetzelfde zijn, enkele kerntaken omvatten alvast: Ont…
Agendabeheer en het plannen van afspraken, vergaderingen en evenementen. Het verzorgen van correspondentie en communicatie, zowel intern als extern. Het organiseren van reizen en…
Dit is het takenpakket van een Onthaalmedewerker: Je staat in voor het verwelkomen van bezoekers en klanten, en hen doorverwijzen naar de juiste persoon of afdeling. Je beantwoor…
Als Management Assistant zal je instaan voor de administratieve ondersteuning van verschillende afdelingen binnen ons advocatenkantoor. Je zal nauw samenwerken met het team en ande…
Als Personal Assistant zal je instaan voor de administratieve ondersteuning van verschillende afdelingen binnen ons advocatenkantoor. Je zal nauw samenwerken met het team en andere…
Dagelijkse update van het CRM (Client Relationship Management). Digitalisering van interne en externe documenten. Opstellen van offertes. Redactie van rapporten en notulen van k…
Agenda- en afsprakenbeheer voor het team waarin je terechtkomt Opstellen en verwerken van correspondentie en documenten Organiseren van vergaderingen, conferenties en zakelijke e…
Je verwelkomt bezoekers en cliënten aan de receptie. Je beheert inkomende en uitgaande communicatie, zoals telefoongesprekken, e-mails en post. Je onderhoudt en organiseert het k…
Wat ga je doen? Brede administratieve ondersteuning Mailbox, telefonie, post Openen en aanpassen van dossiers Directe ondersteuning van commerciële collega's Ontvangen van be…
Dagelijkse taken: Onthaal van het kantoor en logistieke taken in het kantoor uitvoeren. Administratie: Beheren van inkomende en uitgaande post, inclusief het scannen, archiveren …
Het takenpakket is enorm gevarieerd: Eerste lijn voor klanten. Aanspreekpunt voor dringende leveringen en retouren. Ondersteuning bij kleine IT-problemen. Organiseren van verga…
Administratieve ondersteuning bieden: beheren van documenten, het bijhouden van dossiers, het verwerken van inkomende en uitgaande post, en het bijhouden van de kantoorbenodigdhede…
Als receptionist(e) ben jij het eerste aanspreekpunt van ons bedrijf. Je verwelkomt onze klanten en bezoekers met een glimlach en zorgt ervoor dat ze zich direct op hun gemak voele…
Jij bent het eerste aanspreekpunt aan de balie en draagt bij aan het soepel verlopen van dagelijkse activiteiten. Jij beheert financiële stromen en waarborgt daarmee een vlotte ve…
Je krijgt een gevarieerd takenpakket, alsook de vrijheid om deze taken naar eigen organisatie uit te voeren. Deze taken omvatten: Brede administratieve ondersteuning, zoals het ve…
Taken als Administratief Medewerker: Administratieve Ondersteuning: Assisteren bij administratieve taken voor zowel het schade- als productieteam, met aandacht voor nauwkeurigheid…