Comptabilité générale de A-Z pour plusieurs entités légales Contrôler l'enregistrement des factures d'achat, de vente, et des opérations bancaires afin de garantir un traitement …
TÂCHES PRINCIPALES: Tenir à jour la comptabilité (Bilan et comptes de résultat). Encodage et suivi des factures clients/fournisseurs, notes de frais. Encoder les extraits de co…
Project controlling : Administration du projet (création de codes de projet, suivi de l'exactitude des données....), contrôle et suivi de la facturation interentreprises. Comptab…
Vous travaillez au département achat, en étroite collaboration avec un chef de produits/ acheteur* Vous êtes responsable des tâches administratives relatives au référencement des p…
Technische Ondersteuning Kwaliteitsvolle klantenservice Producttraining naar klanten toe Problemen oplossen Analyse en verbetering van processen Onderhouden van relaties Nauw…
De hoofdtaken van de Contract Coordinator: Zelfstandige verwerking en coördinatie van offertes, aanbiedingen en contracten voor klanten in Belux markt Beoordeling en voorbereidin…
Het analyseren van dossiers van klanten die een risico vormen voor witwassen van geld (BC), financiering van terrorisme (FT) of internationale financiële sancties (SFI). Het analy…
The responsibilities are: developing and execution brand marketing strategies develop the communication strategy drive the marketing projects/activation analyse brand performan…
Belangrijkste Taken: Als Logistiek Analist ben je verantwoordelijk voor: * Data-analyse: Het analyseren van logistieke gegevens om trends, patronen en verbeteringsmogelijkheden i…
Klantinteractie: Beantwoorden van vragen via verschillende communicatiekanalen en het verstrekken van product- en service-informatie. * Ordermanagement: Het coördineren, beher…
As an Account Executive : You deal with the incoming leads ; You make sure to pitch the solution well, and understand their needs ; You negotiate conditions, and close deals ; …
As primary role, the future Finance Project Officer is responsible for the entire Engagement management process from job creation and monitoring to billing of jobs within a specifi…
Assisteren bij facturatie: Het voorbereiden en verzenden van facturen aan klanten, waarbij nauwkeurigheid en tijdige levering van essentieel belang zijn. Data-invoer: Het invoeren…
Je toont initiatief door contact op te nemen met de business of andere HR-afdelingen als er informatie ontbreekt of verduidelijking nodig is. Daarnaast speel je een actieve rol b…
As a 360° Supply Chain Officer , you will : Management of client orders (from A to Z) Organise Transport : manage delay & issues Analyse the cost & reduce it Manage the invento…
As an Inside Sales : You will be given various tasks ; You prospect and contact new customers (Czech Republic and Slovakia) to develop business ; You take over a current client …
Dagelijkse verwerking van boekhoudkundige en administratieve documenten in BOB demat. Efficiënte flow van administratieve processen waarborgen. Controleren van diverse dagboeken …
Voer analyse uit om inzichten te genereren en strategieën te optimaliseren. Bied uitstekende klantenservice. Behandel vragen en klachten op een professionele manier. Werk samen …
You'll be given different tasks You contact new companies and potential clients to develop your business You take over on a current client portfolio You manage the weekly relati…
Taken en verantwoordelijkheden: Verantwoordelijk voor het opstellen van financiële rapporten Beheer van de boekhouding en de verwerking van facturen Voorbereiding van de BTW-aa…