Comme HR Administrator vos tâches seront les suivantes: Gestion de la création et de l'arrêt des contrats pour les employés Point de contact pour tous les employés et plus partic…
Het opstellen van arbeidscontracten, contractaanhangsels en werkattesten Het verwerken van extra voordelen zoals fietsvergoedingen, onkostennota's, woon-werkverkeer abonnementen, …
Als sales administrator beheer je een zeer gevarieerd takenpakket, die de volgende hoofdtaken omvat: Verantwoordelijk voor het opstellen en opvolgen van commerciële serviceopdrach…
General administrative support (creation, follow-up, invoicing) Point of contact between suppliers and on-the-road service providers Client service (for new and old clients) S…
Organiseren en coördineren van alle operationele activiteiten/taken met betrekking tot de winkels. Wekelijkse communicatie naar de winkels. Voorbereiding van de wekelijkse docume…
Your responsibilities will include: Material handling: Reception, verification and clearing of incoming shipments, preparation of outgoing shipments, contacts with transport comp…
Een overzicht van de hoofdtaken: Verwerking van aanbiedingen en contracten op basis van commerciële informatie. Beantwoording van prijsvragen en opstellen van prijslijsten voor k…
Als Insurance Administrator claims administrator behandel je de volgende taken: Invoeren van facturen van leveranciers. Afhandelen van terugbetalingen. Koppelen van bankrekening…
Monitoring the projects, what can be invoiced and when? Preparing invoicing Follow-up of invoicing in different programs (SAP, Excel...) Managing the budgets of various projects…
Recevez par email les dernières Offres d'emploi en Belgique