{"id":"8a1d7707-b868-4ada-866d-1245bd8976b7","title":"Assistant directeur de magasin","type":"node--vacancy","path":{"path":"/offredemploi/assistant-directeur-de-magasin-508087","l…
✔️ Gestion de l'agenda du management ✔️ Préparation des documents liés au payroll (en collaboration avec le secrétariat social) ✔️ Rédaction et suivi de documents RH : contrats, …
Eerste aanspreekpunt voor collega's en bezoekers, zowel telefonisch als via e-mail Ondersteuning van verschillende afdelingen (sales, HR, finance, management) met administratieve …
Functieomschrijving Word jij blij van een goed georganiseerde werkdag en tevreden klanten? Als Office Assistant zorg jij dat de receptie, communicatie en administratie perfect op…
JOB DESCRIPTION Ben jij op zoek naar een gevarieerde job waar je jouw communicatieve skills kan inzetten? Als Office Assistant in Mechelen kom je terecht in een familiale organis…
✔️ Bestellingen en stockbeheer ✔️ Postverwerking en ontvangst van bezoekers ✔️ Ondersteuning van boekhouding & HR ✔️ Ad hoc administratieve taken Een allround functie in een i…
Beheren van de dagelijkse kantoororganisatie en aanspreekpunt zijn voor collega's en bezoekers Coördineren van leveranciers en facility-diensten Ondersteuning van het management …
Als Management Assistant / Boekhouding vervul je een veelzijdige functie: Boekhouding: opstellen van verkoopfacturen, ingeven van aankoopfacturen, ingeven van bankafschriften, be…
JOB DESCRIPTION Als HR Project Consultant werk je binnen verschillende sectoren op verschillende HR projecten (3-12 maanden) in regio Vilvoorde. Met jouw vast contract maak je de…
Verwerken en bijhouden van personeelsgegevens in het HR-systeem Voorbereiden en opvolgen van arbeidsovereenkomsten, contractverlengingen en mutaties Ondersteunen bij recruitmenta…
Beheer van administratie en documentenstroom voor consultants en management Voorbereiden, nalezen en lay-outen van rapporten en presentaties Agendabeheer en opvolging van afsprak…
Het takenpakket: Proactief beheren en opvolgen van de agenda's van twee executives. Organiseren van vergaderingen, conferenties en interne events. Voorbereiden, opmaken en nale…
Projectadministratie (rapporten, planning) Voorbereiden van documenten en presentaties Opvolgen van deadlines en actielijsten Interne communicatie tussen teams stroomlijnen Adm…
Voor een van zijn klanten is Robert Half op zoek naar een Management Assistant NL/FR/EN (m/v/x) voor een bedrijf in Zemst. Onze klant is een bedrijf dat actief is in de retailsec…
- agenda management - booking and supporting paperwork preparation for meetings and missions - mails / Parcels : follow up with employees - meeting rooms booking + set up when n…
Management assistant KAMPENHOUT - Ref. A-743955 OfficeVoltijds€ 2200 - 3000 / maandVaste job na geslaagde interimperiode Functie Ben jij een organisatietalent met een passi…
Agenda- en mailbeheer: Je plant meetings, houdt inboxen overzichtelijk en zorgt voor een vlotte interne en externe communicatie. Projectondersteuning: Je volgt lopende projecten …