
Administratief medewerker Aankoop & Logistiek
- Aarschot, Brabant Flamand
- 2.200-3.000 €/mois
- Intérim
- Temps-plein
Je takenpakket is gevarieerd en omvat onder andere:
- Beheer van de exportmailbox en zorgen voor een vlotte en correcte opvolging van binnenkomende berichten.
- Contact onderhouden met leveranciers en transportpartners omtrent prijzen, klachten, aanvragen en transportplanning.
- Plaatsen van bestellingen voor backorders bij onze partnerbedrijven.
- Verwerken van retourzendingen, zowel intern als van onze zusterbedrijven.
- Controleren van de inkomende facturen via de facturatiemailbox, printen en doorsturen of correct laten verwerken.
- Opsporen en oplossen van foutmeldingen in het WMS-handlingsveld binnen ons ERP-systeem.
- Aanmaken van nieuwe artikelnummers voor Texet Benelux, Frankrijk en Duitsland.
- Herzien en hercoderen van oudere artikels.
- Je werkt zorgvuldig en hebt oog voor detail.
- Je denkt probleemoplossend en komt met verbetervoorstellen.
- Je hebt een goede kennis van Nederlands en Engels; kennis van Frans en/of Duits is een pluspunt.
- Je bent vlot met MS Office (vooral Excel) en kan goed werken met ERP- en andere digitale tools.
- Je hebt een praktische en proactieve werkhouding.
- Je werkt gestructureerd, correct en punctueel.
- Je behoudt overzicht en weet prioriteiten te stellen.
- Een competitief salaris.
- Een aantrekkelijk pakket aan extralegale voordelen zoals maaltijdcheques met een waarde van 7,50 per cheque.
- Vergoeding woon-werkverkeer of fietsvergoeding
- Een vast uurrooster: maandag t/m donderdag van 08:30 – 17:00 (incl. 30 min pauze), vrijdag van 08:30 – 15:00.
- Een helder inwerktraject met mogelijkheden voor aanvullende opleidingen op maat.
- Regelmatig georganiseerde teamactiviteiten, zoals bedrijfsfeesten, teambuildings en afterwork-events.