
Customer service logistiek | Heist-op-den-Berg
- Heist-op-den-Berg, Anvers
- CDI
- Temps-plein
- Je beheert de dossiers uit je klantenportefeuille en je bent hiervoor aanspreekpunt
- Je maakt orders aan
- Je boekt internationale transporten en je volgt de levering van goederen op
- Hierbij hou je rekening met de kostprijs van het transport en de orders.
- Je handelt de douane- en transportdocumenten af van A-Z, rekening houdend met de regelgeving van het land van bestemming
- Tot slot verzorg je overige logistieke administratie (alle klant-, order- en transportgerelateerde gegevens up to date houden in het SAP systeem)
- Je bent communicatief, organisatorisch en probleemoplossend
- Je wil graag een combinatie van customer service taken en administratieve taken
- Je hebt een goede kennis Nederlands en Engels
- Beheersing van Word en Excel
- Ervaring met een ERP-systeem is een pluspunt
- Aantrekkelijke verloning aangevuld met extralegale voordelen
- Je komt terecht in een bloeiend en dynamisch bedrijf waar een vlakke bedrijfsstructuur geldt
- Een job dicht bij huis in een filevrije omgeving
- Een afwisselende functie met de nodige uitdaging
- Een leuk team van collega's die je ondersteuning bieden waar nodig
- Je krijgt de kans om jezelf constant te ontplooien en bij te leren