
Klantenadviseur Telefonisch Onthaal
- Kasterlee, Anvers
- CDI
- Temps-plein
- Het fungeren als het eerste aanspreekpunt voor klanten om een efficiënte en klantgerichte service te bieden met als doel maximale klantentevredenheid;
- Het adviseren en assisteren van klanten bij het maken van afspraken en het opvolgen van de status van herstellingen;
- Het verwerken en beheren van klantendossiers om deze up-to-date te houden;
- Het proactief contacteren van klanten om hen te adviseren over herstellings- en onderhoudswerkzaamheden, zodat zij zorgeloos kunnen blijven rijden;
- Het bespreken van complexe vragen met collega's van verschillende vestigingen indien nodig.
- Je beheerst zowel het Nederlands als het Engels; Basiskennis van het Frans is een pluspunt;
- Je beschikt over de vaardigheid om vriendelijk en vlot telefonisch te communiceren;
- Je hebt een premium benadering, met mooi en professioneel taalgebruik;
- Je kan analyseren, vragen stellen, actief luisteren en adviseren;
- Je bent sterk in plannen, organiseren en samenwerken met collega's;
- Empathie, stressbestendigheid, service- en oplossingsgerichtheid zijn voor jou vanzelfsprekend;
- Ervaring in de automobielindustrie en/of als klantenadviseur is een meerwaarde, maar geen vereiste.
- Een dynamische werkomgeving met een professioneel en enthousiast team;
- Een aantrekkelijk loonpakket met een correct brutoloon, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, collectief bonusplan en de mogelijkheid tot deelname aan een cafetariaplan;
- Naast 20 wettelijke verlofdagen zijn er 12 extra ADV-dagen beschikbaar;
- Een grondige interne opleiding en deelname aan het opleidingsplan;
- Doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf.