Accounting - Manager Gent
KPMG
- Gand, Flandre-Orientale
- CDI
- Temps-plein
- Sta je in voor de algemene coördinatie van dossiers voor een diverse KMO klantenportefeuille.
- Bovendien ben je verantwoordelijk voor de professionele netwerking en uitbreiding van deze portefeuille.
- Superviseer je de kwaliteit van de dossiers en evalueer je de werkmethodes.
- Ben je verantwoordelijk voor people management: coaching van het team, planning & opvolging van de werkzaamheden, kennisdeling...
- Sta je in voor de algemene coördinatie van dossiers voor een diverse KMO klantenportefeuille;
- Bovendien ben je verantwoordelijk voor de professionele netwerking en uitbreiding van deze portefeuille;
- Superviseer je de kwaliteit van de dossiers en evalueer je de werkmethodes.
- Ben je verantwoordelijk voor people management: coaching van het team, planning & opvolging van de werkzaamheden, kennisdeling...
- Een internationale bedrijfscultuur waarin persoonlijke groei, wederzijds vertrouwen en levenslang leren worden gestimuleerd.
- Een competitief en aantrekkelijk verloningspakket en een groot aantal extralegale voordelen (bedrijfswagen + tankkaart, IPhone/IPad, groeps- & hospitalisatieverzekering, Vergoedingen,...) die aanpasbaar zijn met ons Reflex@KPMG plan.
- Carrière- en bedrijfsontwikkelingsmogelijkheden in combinatie met opleidingen op basis van je persoonlijke behoeften en ambities.
- Leer- en groeimogelijkheden voor leiders via ons Management Development Track.
- Flexibele, hybride werkregelingen om te kunnen werken van waar je ook bent.
- Een team van gepassioneerde collega's om hogere doelen te bereiken en elkaar te ondersteunen.
- Een buddy en performance manager om je tijdens je eerste maanden bij KPMG te ondersteunen en bij te staan.
- Geweldige initiatieven voor teambuilding, sport en welzijn via ons Together@KPMG-programma.
- Een inclusieve werkplek die diversiteit aanmoedigt en streeft naar wederzijds respect voor elkaars overtuigingen en achtergronden.
- Dutch (Very good knowledge)
- English (Very good knowledge)