Payroll & HR Officer - Brussel

HR Talents

  • Bruxelles
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 2 mois
Voor een toonaangevend, onafhankelijk advocatenkantoor (specialisatie in fiscaliteit en familiale vermogensplanning) gelegen in Brussel, kijken wij uit naar een Payroll & HR Officer.Het bedrijf is een kantoor op mensenmaat waar teamwork en ondernemerschap een fundamenteel onderdeel vormen van het DNA.JobomschrijvingAls Payroll & HR Officer zorg je voor de uitvoering en het correct beheer van hun personeelsadministratie.PAYROLLSamen met hun externe payroll provider sta je in voor de correcte en tijdige loonvoorbereiding en -verwerking.
  • Opmaak en verwerking van arbeidscontracten/samenwerkingsovereenkomsten
  • Administratie rond in- en uitdiensttreding
  • Beheer van tijdsregistratie en opvolging van de verloven
  • Verwerking loon en personeelsadministratie
  • Beheer van de extralegale voordelen zoals groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, wagenpark, …
  • Het opvolgen van de relaties met de externe partners
HR OFFICER
  • Je bent het aanspreekpunt van hun medewerkers en behandelt op een effectieve en efficiënte wijze de diverse vragen van onze medewerkers voornamelijk gerelateerd aan de loonverwerking en personeelsadministratie
  • Je voert de administratieve en organisatorische werkzaamheden uit op het gebied van de gehele “HR life cycle” (werving en selectie, opleidingen, evaluaties, verloning, welzijn, …)
  • Binnen het luik van de opleidingen zorg je voor het up-to-date houden van het opleidingsaanbod, nazicht en opvolging van inschrijvingen en annuleringen, de organisatie en planning van zalen, ..
  • Je maakt de nodige rapportages kerndata HR en houdt de HR platformen/databases up-to-date
  • Je geeft ondersteuning aan de diverse HR projecten en verleent ondersteuning in de opmaak van documenten, presentaties en interne communicatie
  • Je geeft input over hoe we HR administratieve processen verder kunnen optimaliseren om de efficiëntie en effectiviteit ervan te verbeteren
  • Je ondersteunt samen met je collega HR Assistant, de HR Manager en de HR Business Partners en rapporteert rechtstreeks aan de HR Manager
ProfielJouw profiel:
  • Je beschikt over een hoger diploma
  • Je bent een administratieve en organisatorische duizendpoot met een relevante werkervaring binnen een HR ondersteunende functie
  • Je hebt concrete ervaring met het beheer van de loon en personeelsadministratie (4 tot 6 jaar ervaring)
  • Je beschikt over een grondige kennis van de BE sociale wetgeving. Kennis van Luxemburgse wetgeving is een plus
  • Je hebt concrete werkervaring met de SD Worx payroll systemen
  • Je bent tweetalig (Nederlands/Frans) met een goede kennis Engels
  • Je kan zeer vlot overweg met de MS tools ( Word, Excel en Powerpoint)
Jouw vaardigheden en kwalificaties:
  • Zeer goede communicatieve vaardigheden
  • Zeer sterk klantgericht
  • Goede relaties opbouwen
  • Oplossingsgericht
  • Vertrouwen uitstralen
  • Organisatorisch sterk
  • Analytische capaciteiten
  • Punctueel, diplomatische en discreet
  • Autonoom werken maar draagt teamwerk hoog in het vaandel
AanbodHet bedrijf biedt jou:
  • Een unieke kans om je loopbaan uit te bouwen binnen een gerenommeerd kantoor met een internationale dimensie
  • Een een uitstekende omkadering en verdere uitbouw in jouw persoonlijke ontwikkeling
  • Een mogelijkheid om flexibel werken in een jonge, aangename en stimulerende werksfeer met dynamische collega's
  • Werken vanuit Antwerpen, Brussel en/of Gent, en ook hybride werken
  • Marktconform loonpakket met extralegale voordelen waaronder maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, openbaar vervoer kosten volledig terugbetaald …

HR Talents