Customer Service Specialist

Kone

  • Bruxelles
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 1 mois
KONE BeLux is op zoek naar een Customer Service Officer verantwoordelijk voor de administratieve ondersteuning van ons Service Departement.Verantwoordelijkheden:
  • Je beantwoord vragen m.b.t. contracten en coördineert alle aanpassingen. Je analyseert de achterliggende klantvraag waarbij je op een proactieve wijze meedenkt, zodanig dat alle behoeften/vragen een antwoord krijgen
  • Je biedt administratieve ondersteuning aan de verkopers en team leaders voor alle pocessen met betrekking tot contracten, je ondersteunt de communicatie met klanten en helpt in de voorbereiding van rapporten en analyses,...
  • Je garandeert een vlotte klachtenbehandeling en ziet dit als een uitdaging om klanttevredenheid te verhogen.
  • Bijdragen aan de tevredenheid van interne en externe klanten door reactief en proactief te zijn en nauw samen te werken met relevante afdelingen
  • Actief bijdragen aan de voortdurende verbetering van de processen en tools afdeling door suggesties te doen voor door te voeren verbeteringen
Wat verwachten we van jou?
  • Je kan je goed uitdrukken in zowel het nederlands als het frans, en dit zowel mondeling als schriftelijk
  • Je hebt kennis van de courante office pakketten, kennis van SAP is een pluspunt.
  • Je bent analytisch en cijfers schrikken jouw niet af
  • Je bent goed georganiseerd en wil jou volledig inzetten voor jouw job.
  • Je hebt reeds een eerste ervaring in een gevarieerde administratieve rol waar je zelf jouw prioriteiten moest stellen.
  • Jouw glas is steeds halfvol, nooit halfleeg. Voor elk probleem is een oplossing en je vindt deze ook.
Wat bieden we aan?
  • Een zeer gevarieerde rol met veel autonomie
  • Je zal werken voor een multinational met een familiale sfeer waar de ontwikkeling van de medewerkers centraal staat en interne mobiliteit aangemoedigd wordt.
  • Een marktcomform salaris aangevuld met maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, mogelijkheid tot homeworking na 6 maanden, Fietsleasplan.
At KONE, we are focused on creating an innovative and collaborative working culture where we value the contribution of each individual. Employee engagement is a key focus area for us and we encourage participation and the sharing of information and ideas. Sustainability is an integral part of our culture and the daily practice. We follow ethical business practices and we seek to develop a culture of working together where co-workers trust and respect each other and good performance is recognized. In being a great place to work, we are proud to offer a range of experiences and opportunities that will help you to achieve your career and personal goals and enable you to live a healthy and balanced life.Read more on

Kone