Customer Service Specialist
Kone
- Bruxelles
- CDI
- Temps-plein
- Je beantwoord vragen m.b.t. contracten en coördineert alle aanpassingen. Je analyseert de achterliggende klantvraag waarbij je op een proactieve wijze meedenkt, zodanig dat alle behoeften/vragen een antwoord krijgen
- Je biedt administratieve ondersteuning aan de verkopers en team leaders voor alle pocessen met betrekking tot contracten, je ondersteunt de communicatie met klanten en helpt in de voorbereiding van rapporten en analyses,...
- Je garandeert een vlotte klachtenbehandeling en ziet dit als een uitdaging om klanttevredenheid te verhogen.
- Bijdragen aan de tevredenheid van interne en externe klanten door reactief en proactief te zijn en nauw samen te werken met relevante afdelingen
- Actief bijdragen aan de voortdurende verbetering van de processen en tools afdeling door suggesties te doen voor door te voeren verbeteringen
- Je kan je goed uitdrukken in zowel het nederlands als het frans, en dit zowel mondeling als schriftelijk
- Je hebt kennis van de courante office pakketten, kennis van SAP is een pluspunt.
- Je bent analytisch en cijfers schrikken jouw niet af
- Je bent goed georganiseerd en wil jou volledig inzetten voor jouw job.
- Je hebt reeds een eerste ervaring in een gevarieerde administratieve rol waar je zelf jouw prioriteiten moest stellen.
- Jouw glas is steeds halfvol, nooit halfleeg. Voor elk probleem is een oplossing en je vindt deze ook.
- Een zeer gevarieerde rol met veel autonomie
- Je zal werken voor een multinational met een familiale sfeer waar de ontwikkeling van de medewerkers centraal staat en interne mobiliteit aangemoedigd wordt.
- Een marktcomform salaris aangevuld met maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, mogelijkheid tot homeworking na 6 maanden, Fietsleasplan.