
Customer Service Specialist
- Grand-Bigard, Brabant Flamand
- CDI
- Temps-plein
- Zorgen dat bestellingen, retouren en facturen foutloos en efficiënt worden afgehandeld.
- Consumenten helpen via systemen zoals Zendesk en Shopify bij vragen over levertijden, retouren of producten.
- Contact onderhouden met winkels, distributeurs, transporteurs, warehouses en collega's in binnen- en buitenland.
- Samen met commerciële teams en productmanagers klanten informeren over nieuwe releases en producten.
- Actief bijdragen aan verbeteringen in processen en automatisering.
- Regelmatig meewerken aan projecten binnen de Belgische en Benelux-organisatie.
- Een achtergrond in administratie, business support of logistiek.
- 2 à 3 jaar ervaring in een soortgelijke rol.
- Goede kennis van MS Office (Excel in het bijzonder). Ervaring met klantensystemen zoals Zendesk is een plus.
- Gestructureerd, oplossingsgericht en stressbestendig.
- Een commerciële mindset en sterke communicatieve vaardigheden.
- Je spreekt en schrijft vlot in het Nederlands, Frans én Engels.
- En bovenal: je hebt een liefde voor muziek - want dat is waar alles hier om draait.
- Maaltijdcheques van 8 euro/dag
- Ecocheques van 250 euro/jaar
- Openbaar vervoer 100% terugbetaald
- Groepsverzekering
- Hospitalisatieverzekering met invaliditeitsverzekering
- Als extra: Spotify abonnement, live optredens en je zit op eerste rij van de MIA's of van Pukkelpop of Werchter
- 20 verlofdagen + 6 ADV-dagen en 3 extra legale dagen tussen Kerst en Nieuw