
Consulent Dienstencheques
- Grimbergen, Brabant Flamand
- CDI
- Temps-plein
- Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse controle en de correcte uitvoering van de planning
- Je draagt bij aan het volledige wervings- en selectieproces
- Je bent verantwoordelijk voor het opbouwen van een pool van huishoudhulpen
- Je onderhoudt contacten met externe partners (VDAB, Forem, Actiris, opleidingscentra, scholen, concurrenten naargelang de partnerships, enz.)
- Je staat in voor de administratieve opvolging van de dossiers (dimona, contractverlengingen, afwezigheden, opvolging van arbeidsongevallen, werkkledij, enz.) en de dienstencheques.
- Je hebt een hogere opleiding genoten (bachelor), met een administratieve, commerciële of vergelijkbare focus
- Je hebt aantoonbare ervaring in een administratieve functie
- Je hebt kennis van de sociale wetgeving en/of van de wetgeving betreffende afwezigheden en ziektes
- Je hebt een sociale ingesteldheid en een goede communicator
- Je bent klant- en resultaatgericht
- Je beschikt over sterke organisatie skills en bent stressbestendig
- Je kan multitasken, en organisatie brengen in verschillende prioriteiten
- Je bent zowel assertief als empathisch
- Je spreekt vlot Nederlands zowel als Frans
- Een vast onbepaalde duur contract;
- Een aantrekkelijke functie met verantwoordelijkheid in een bedrijf dat in je gelooft;
- Een salaris gekoppeld aan jouw beroepservaring en volgens de barema's van PC 200.00;
- Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques van € 4 na 6 maanden anciënniteit in de sector, 20 verlofdagen + 6 ADV dagen, een jaarlijkse bonus gekoppeld aan de prestaties van je kantoor;
- Ondersteuning en interne opleiding;
- Teamwork in een leuke, vriendelijke, stimulerende en menselijke sfeer.