Consulent Dienstencheques

HR-Specialist

  • Grimbergen, Brabant Flamand Bruxelles
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 6 jours
  • Postuler facilement
Over de organisatieOnze klant telt enkele duizenden medewerkers verspreid over België en het buitenland. De groep combineert expertise in verschillende domeinen zoals technische beroepen, facility management en dienstencheques. De organisatie blijft groeien en investeert in talent, innovatie en klantgerichtheid. Werken bij dit bedrijf betekent deel uitmaken van een dynamisch team waar samenwerking, ondernemerschap en menselijke waarden centraal staan.Over de functieVoor een groeiende speler actief in de sector van de dienstencheques zijn we op zoek naar een Consulent Dienstencheques voor het kantoor in Grimbergen (nabij Brussel).In deze rol zorg je ervoor dat klanten en huishoudhulpen vlot op elkaar worden afgestemd. Je combineert administratieve opvolging, planning en rekrutering met veelvuldige contacten met zowel interne als externe partners.Jouw takenpakketBeheren en opvolgen van de planning van huishoudhulpen en aanvragen van klanten.Zorgen voor een correcte uitvoering en dagelijkse controle van de agenda’s.Ondersteunen bij het rekruterings- en selectieproces van huishoudhulpen en het uitbouwen van een talentenpool.Contact onderhouden met instanties zoals VDAB, Actiris, Forem, scholen en opleidingscentra.Administratieve opvolging van dossiers: dimona’s, contractverlengingen, afwezigheden, arbeidsongevallen, werkkledij, enz.Verwerking en opvolging van de dienstencheques.Jouw profielJe drukt je vlot uit in het Nederlands en Frans.Je hebt een bacheloropleiding afgerond of gelijkwaardige ervaring.Je kan terugvallen op een eerste administratieve werkervaring.Kennis van sociale wetgeving, ziekte- en afwezigheidsreglementering is een troef.Je bent communicatief sterk, klantgericht en resultaatgedreven.Je combineert organisatievermogen met stressbestendigheid en kan prioriteiten stellen.Je bent zowel empathisch als assertief.Ons aanbodEen contract van onbepaalde duur.Een gevarieerde functie met verantwoordelijkheid in een organisatie die inzet op haar medewerkers.Verloning volgens jouw ervaring en conform barema PC 200.00.Extra legale voordelen: maaltijdcheques (na 6 maanden anciënniteit), 20 verlofdagen + 6 ADV-dagen, en een jaarlijkse bonus afhankelijk van de prestaties van het kantoor.Opleiding en begeleiding op de werkvloer.Een collegiale werksfeer in een enthousiast en mensgericht team.

HR-Specialist