
Customer Service Internationaal
- Aartselaar, Anvers
- CDD
- Temps-plein
- Je biedt ondersteuning bij de verschillende orders. Samen met je collega's ben je verantwoordelijk voor de "order to cash"- administratie van bestaande B2B key accounts.
- Je zorgt voor een goede communicatie met zowel exportklanten, externe leden als de afdeling klantendienst.
- Je volgt als Customer Service internationaal alles op over de verschillende producten en leveringen.
- Je zorgt voor de gehele administratieve flow van A-Z: van orderafhandeling, gegevensbeheer, invoer tot facturatie.
- Je biedt als Customer Service internationaal ondersteuning aan financiële processen zoals kredietbrieven en documentair incasso.
- Voor deze jobals Customer Service Medewerker zijn we op zoek naar een flexibele, dynamische persoon. Je bent hands-on met een dosis gezond verstand.
- Je hebt bij voorkeur een bachelordiploma op zak of je bent gelijkwaardig door ervaring. Je hebt eerder al gewerkt als: Customer Service medewerker, Sales Assistant, Commercieel bediende of Administratief bediende.
- Je beschikt over uitstekende kennis van het Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk. Beheersing van andere talen is een pluspunt.
- Je bent bekend met MS Office. Ervaring met een ERP-systeem, zoals MS Dynamics 365, is mooi meegenomen.
- Je bent flexibel en springt bij waar nodig. Je werkt nauwkeurig, hebt sterke organisatorische vaardigheden en kan goed omgaan met stressvolle situaties.
- Je komt terecht in stabiel bedrijf in Aartselaar, met een gedreven team waar collegialiteit centraal staat.
- Het gaat om een fulltime job van 40 uur per week met flexibele werkuren. Hierdoor bouw je 32 vakantiedagen op.
- Je ontvangt een vast contract van onbepaalde duur. Naast jouw brutosalaris ontvang je maaltijdcheques, eco-cheques, een hospitalisatie- en groepsverzekering en andere extralegale voordelen.
- Na jouw inwerkperiode kan je 2 dagen van thuis uit werken.
- Het bedrijf is het best te bereiken met eigen vervoer.