
Administratief Bediende
- Tirlemont, Brabant Flamand
- 2.800-3.600 €/mois
- CDI
- Temps-plein
- Je volgt de voorraad op en plaatst tijdig bestellingen;
- Je volgt de voorraad op, stelt tekorten vast, en bent verantwoordelijk voor het uitsturen en plaatsen van bestellingen;
- Je maakt de planning voor de plaatsing bij de klant en zorgt voor een grondige voorbereiding van de installatieteams;
- Bij problemen sta je in voor de nazorg en backoffice-ondersteuning;
- Je beheert administratieve dossiers en zorgt voor een feilloze opvolging;
- Je controleert en actualiseert gegevens, en behandelt retourzendingen of aanmaningen;
- Je bent het eerste telefonische contactpunt voor onze klanten en partners, en zorgt voor een correcte doorverwijzing.
- Je hebt een bachelordiploma of bent gelijkwaardig door ervaring;
- Je spreekt vloeiend Nederlands en goed Frans;
- Je hebt reeds ervaring in een administratieve functie;
- Je bent een geboren organisator, stressbestendig en neemt graag het initiatief;
- Je schakelt moeiteloos tussen taken en behoudt altijd het overzicht;
- Je bent klantvriendelijk en communicatief sterk, met oog voor detail en een nauwkeurige werkwijze;
- Je werkt graag in een hecht team en beschikt over de nodige assertiviteit om zaken gedaan te krijgen.
- Een warme en dynamische werkomgeving binnen een creatief familiebedrijf;
- Een voltijdse functie van 38u (maandagvoormiddag vrij en werkdagen tot 18u) met veel afwisseling en verantwoordelijkheid;
- Volop mogelijkheden voor persoonlijke groei en ontwikkeling in een bloeiende onderneming;
- Een inspirerende werkplek in de showroom in Tienen;
- Hard werken wordt beloond! Na een geslaagde interimperiode ontvang je een vast contract.