Administratief Bediende Inkoop

Konvert

  • Tirlemont, Brabant Flamand
  • CDD
  • Temps-plein
  • Il y a 21 jours
Ben jij een administratieve topper met een talent voor organisatie en communicatie? Wil je deel uitmaken van een dynamisch team in een groeiend internationaal bedrijf? Dan is deze functie perfect voor jou!Wij zijn op zoek naar een nauwkeurige en zelfstandige administratief bediende voor onze inkoop afdeling. In deze rol speel je een cruciale rol bij de administratieve verwerken en afhandeling van de inkomendeleveranciersbestellingen voor verzending of eigen magazijnverwerking.Je staat in contact met de leveranciers betreffende follow-up bij eventuele problemen.Als jij een kei bent in plannen, organiseren en communiceren, dan nodigen we je uit om te solliciteren en deel uit te maken van dit enthousiaste team!Jouw kwaliteiten:
  • Je beschikt over een diploma middelbaar onderwijs.
  • Goede kennis van de Nederlandse taal.
  • Je bent administratief sterk.
  • Je kan gestructureerd, nauwkeurig en zelfstandig werken.
  • Je bent sociaalvaardig en probleemoplossend ingesteld.
  • Goede kennis MS office.
  • Kennis AS400 is een pluspunt.
Corrigerende maatregelen voor de goederenstroom bepalen in geval van problemen. Coördineren en organiseren van de informatiedoorstroming en de werkinstructies van de organisatie. De activiteiten van een team coördineren Een organisatie leiden. De implementatie en realisatie van logistieke actieplannen opvolgen en de uitvoering controleren. De modaliteiten voor het transport van producten organiseren, implementeren en de uitvoering controleren. De logistieke strategie van een organisatie ontwikkelen of meewerken aan de ontwikkeling en toepassing ervan. Stuurinstrumenten ontwikkelen voor aankoop-, bevoorradings- of verzenddiensten en locaties (platformen, opslagplaatsen, ...). Logistieke activiteiten organiseren en op elkaar afstemmen volgens de behoeften van de klant en de eisen van de leverancier. Het logistiek plan van een organisatie opstellen en implementeren (voorschriften, werkmethodes, ...). Leveranciers of dienstverleners selecteren Onderhandelen over contractvoorwaarden De geleverde diensten of producten controleren. Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen. Haalbaarheidsonderzoek uitvoeren van een logistiek organisatie- of reorganisatieproject van een locatie (magazijn, opslagplaats, platform, ...) of dienst (bevoorradingen, aankopen, transport, ...)Ons aanbod:Een voltijdse job in een groeiend bedrijf.Uurrooster:Maandag: 7u tot 15u30Dinsdag tem donderdag: 6u45 tot 15u30Vrijdag: 6u45 tot 13u30Een vast contract na een geslaagde interimperiode.Maaltijdcheques bij vast contract.Fietsvergoeding. Eco-cheques.Je kan verder leren van de ervaren collega's die je mee op sleeptouw zullen nemen.Je gaat deel uitmaken van een team van ongeveer 3 mensen.

Konvert