Office Manager
Meti Select
- Bruxelles
- CDI
- Temps-plein
- Beheer van de receptie en schoonmaakactiviteiten en fungeren als back-up voor de receptie
- Zorgen dat kantoren en vergaderruimtes zijn ingericht en gerenoveerd, toewijzen en organiseren van kantoorruimte
- Coördinatie met Tour & Taxis en andere leveranciers voor gebouw, parkeren, reparaties en beveiliging
- Beheer van de voorraad kantoorbenodigdheden en plaatsen van bestellingen indien nodig
- Beheer van onze leveranciersbasis en kantoorbudget, aanbevelingen doen indien nodig
- Communiceren met alle advocaten en medewerkers over kantoorgerelateerde zaken en ervoor zorgen dat er back-upplannen zijn en aanwezigheid op kantoor voor receptie, managementassistenten en bibliotheek
- Zorgen dat kantoorbeleid en procedures op de juiste manier worden geïmplementeerd en samenwerken met HR om kantoorbeleid indien nodig te handhaven
- Je hebt een bachelordiploma
- Je hebt een eerste ervaring als algemeen kantoorcoördinator
- Je bent vloeiend in het Nederlands, Frans en Engels
- Je hebt een goede kennis van MS Office
- Je geeft de voorkeur aan een pragmatische en hands-on aanpak
- Je hebt een positieve mindset en een can-do attitude
- Je bent leergierig, proactief en toont initiatief
- Je bent een open en enthousiaste teamspeler en zeer gemotiveerd
- Je bent niet bang om je mening te uiten en hebt in het verleden je ondernemersgeest getoond
- Een uitdagende functie met een breed scala aan taken, kansen om te leren en te groeien binnen de organisatie
- Een open werkomgeving die je de ruimte biedt om nieuwe initiatieven voor te stellen
- Kansen om deel te nemen aan (interne) trainingen, workshops en stimulerende activiteiten
- De mogelijkheid om deel te nemen aan allerlei activiteiten tussen collega's
- Een competitieve en aantrekkelijke financiële vergoeding