
Payroll Administrator
- Turnhout, Anvers
- CDI
- Temps-plein
- Wagenparkbeheer: Je bent verantwoordelijk voor het volledige beheer van onze 110 bedrijfswagens, van bestelling tot administratieve afhandeling. Hierbij werk je zelfstandig en zorg je ervoor dat alles soepel verloopt.
- Payroll ondersteuning: Je houdt de tijdsregistratie up-to-date, verwerkt ziektebriefjes en beheert de fietslease voor de hele organisatie. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het melden van arbeidsongevallen, het opmaken van contracten en addenda, en het up-to-date houden van personeelsdata. Je hebt al enige kennis van payroll en bent bereid om je hierin verder te ontwikkelen. Je fungeert als backup voor onze payroll specialist en ondersteunt bij diverse payroll-gerelateerde taken.
- Communicatie en algemene administratie: Je zorgt voor de interne communicatie door belangrijke informatie op onze schermen te plaatsen. Verder organiseer je activiteiten zoals de jaarlijkse griepspuit en medische onderzoeken voor ons personeel.
- Eerste werkervaring in een payroll functie en fleet is vereist
- Ervaring met eBlox en GPS is een sterk voordeel
- Je bent nauwkeurig, organisatorisch sterk en werkt graag zelfstandig
- Interesse in payroll en bereidheid om je hierin verder te verdiepen