
Payroll Manager
- Turnhout, Anvers
- CDI
- Temps-plein
- Coördinatie van de personeelsadministratie en uitvoering van de payroll voor één entiteit
- Beheer van arbeidscontracten, Dimona-aangiftes, tijdsregistratie, afwezigheden, onboarding, verzekeringen en sociale documenten
- Administratief beheer van het wagenpark
- Optimalisatie van verlonings- en payrollprocessen
- Advies aan HRBP’s en management over sociale, fiscale en arbeidsrechtelijke kwesties
- Rapportering en opmaak van statistieken
- Leiding geven aan een team van 3 medewerkers: payroll officer, administrator en generalist
- Back-up voor teamleden bij afwezigheid
- Actieve deelname aan Compensation & Benefits-projecten in samenwerking met de Global C&B Director
- Opvolging van ontwikkelingen binnen sociale wetgeving en vertaling naar de praktijk
- Bachelor of masteropleiding met specialisatie in sociale wetgeving
- Minimaal 8 jaar relevante ervaring
- Sterke kennis van payroll en personeelsadministratie
- Communicatief, nauwkeurig en discreet
- Leiderschapservaring en talent voor coaching
- Vlotte kennis van Nederlands en Engels
- Ervaring met MS Office en payrollsystemen