
Customer Service Medewerker
- Wommelgem, Anvers
- CDI
- Temps-plein
- Ben je het eerste aanspreekpunt van klanten, en de schakelpersoon tussen de klant en onze technici;
- Bied je een efficiënte en klantgerichte service, zowel via mail als telefonisch;
- Concreet betekent dit dat je klanten helpt met al hun vragen over technische specificaties, bestellingen, extra informatie, PO’s, ...
- Dit doe je door zelf hen zelf verder te helpen of hen in contact te brengen met de juiste afdeling;
- Na een inwerkperiode ben je ook verantwoordelijk voor klachtenbehandeling, garantiedossiers, schadeclaims, etc.
- Je hebt een eerste administratieve ervaring in een commerciële omgeving;
- Werken in een technische sector schrikt jou niet af en je bent leergierig ingesteld;
- Klantgericht, empatisch, assertief, en stressbestendig zijn woorden waar je jezelf in herkent;
- Je bent sterk in klantenopvolging en communiceert professioneel in het Nederlands en Engels;
- Parlez-vous francais? Dan zoeken wij jou! Frans spreken is bij ons geen pré, maar une necessité;
- Tot slot kun je vlot overweg met het Office pakket, ervaring met Freshdesk is mooi meegenomen;
- Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde duur;
- Ons vakantieplan: 20 wettelijke vakantiedagen + 12 ADV dagen (bij een voltijdse tewerkstelling);
- We voorzien een aantrekkelijk salarispakket aangevuld met extralegale voordelen:
- DKV Hospitalisatieverzekering;
- Groepsverzekering;
- Maaltijdcheques van 8 EUR per gewerkte dag;
- Ecocheques voor 250 EUR per volledig gewerkt jaar;
- In december krijg je een eindejaarspremie;
- Je krijgt een opleiding op maat en de kansen om door te groeien;
- Ook krijg je toegang tot een uitgebreid voordelenplatform;
- Na 6 maanden in dienst heb je de mogelijkheid tot het leasen van een fiets;
- Welzijn vinden we belangrijk. We voorzien daarom glijdende werkuren;
- Na een inwerkperiode kan je ook 1 dag per week van thuis werken;
- Tot slot kan je gebruik maken van ons Employee Assistance Program;