
Customer Service Medewerker
- Berchem, Anvers
- CDI
- Temps-plein
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten en je biedt ondersteuning aan de account managers bij het beheer van de klanten
- Je zorgt voor opvolging van de klanten en plant afspraken in
- Je onderhoudt goede contacten met externe partners
- Je zorgt ook voor het tijdig innen van facturen
- Je voert algemene administratieve taken uit- Je hebt een bachelor werk -en denkniveau
- Je bent klantgericht en communicatief sterk
- Je bent stressbestendig en je bent een echte teamplayer
- Je kan goed probleem oplossend denken en je gaat steeds zeer nauwkeurig te werk
- Je hebt een zeer goede talenkennis Nederlands en Frans
- Je hebt goede computer skills en je leert snel nieuwe software programma's aan. Heb je daarbij al eens gewerkt met SAP? Dan is dit zeker een pluspunt!- Je kan rekenen op een aantrekkelijk loon, aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatie -en groepsverzekering, jaarlijkse bonus (mits behalen van je doelstellingen)
- Je kan genieten van glijdende werkuren met een opstart tussen 7u en 10u
- Je kan gebruik maken van thuiswerk
- Naast de wettelijke 20 vakantiedagen, heb je ook recht op 6ADV-dagen
- Je komt terecht in een team met gezellige collega's
- Je hebt de mogelijkheid om jezelf te blijven ontwikkelen door middel van interne en externe opleidingen
StepStone
Nous sommes désolés mais ce recruteur n'accepte pas les candidatures en provenance de l'étranger.