
Customer service adviser Vlaamse overheid NL
- Diegem, Brabant Flamand
- 2.206-2.664 €/mois
- CDI
- Temps-plein
- Voltijds werken (38u/week)
- Thuiswerk mogelijk na inwerkperiode (Werken kan in Diegem of Oostende)
- Vlot bereikbaar met het openbaar vervoer
- Je komt terecht in een groot maar hecht en collegiaal team
- Elke dag weer mogelijkheden om te groeien, te leren en trainingen te volgen
- Optie vast
- Vast bruto loon volgens PC 200 cat. B naar ervaring
- Maaltijdcheques na 3 maand in dienst
- Een bedrijf met doorgroeimogelijkheden naar andere functies en/of projecten
Je begeleidt mensen bij het aanmeldproces en biedt ondersteuning bij inlogproblemen
Je controleert of ze de juiste rechten en toegangen hebben (denk aan gebruikers- of toegangsbeheer)
Je staat hen bij via verschillende kanalen: telefoon, e-mail, chat of zelfs sms
Je wordt ingezet op meerdere overheidsprojecten, elk met hun eigen aanpak en doel: bijvoorbeeld 1700, De Lijn, Kind en Gezin, of de Vlaamse Belastingdienst
Geen zorgen: voor elk project krijg je een gerichte opleidingKlinkt dit als een uitdaging waar jij je schouders onder wil zetten? Dan kijken we ernaar uit om jou te verwelkomen!Jouw profielDe ideale kandidaat voor de functie van klantendienstmedewerker:
- Is vriendelijk, geduldig en empathisch
- Spreekt en schrijft vlot Nederlands
- Kan werken in een flexibel uurrooster afhankelijk van het project, van ma-vrij tussen 8u-20u
- Je kan vlot met een computer werken