
Administratie Bediende
- Bruxelles
- Intérim
- Temps-plein
- Beheren en opvolgen van administratieve dossiers (facturatie, sociale documenten, geschillen, enz.).
- Opstellen en invullen van diverse administratieve en sociale documenten.
- Verzenden en opvolgen van factuurherinneringen en andere wettelijke documenten.
- Zorgen voor een correcte opvolging van klantendossiers en administratieve processen.
- Duidelijke en nauwkeurige antwoorden geven aan verschillende betrokken partijen, met naleving van de geldende regelgeving.
- Assisteren bij payrollactiviteiten en schuldinvordering volgens de behoeften van de dienst.
- Eerdere ervaring in een administratieve functie, klantenopvolging of dossierbeheer.
- Uitstekende beheersing van het Frans, zowel schriftelijk als mondeling. Een goed niveau Nederlands is een belangrijk pluspunt, gezien de grote vraag naar deze taal voor deze functie.
- Vlot gebruik van IT-tools (Word, Excel, PowerPoint).
- Nauwkeurigheid, organisatievermogen en de capaciteit om meerdere taken tegelijk te beheren.
- Analytisch denkvermogen en oplossingsgerichtheid.
- Een boeiende tijdelijke opdracht in een stimulerende werkomgeving.
- Een aantrekkelijk salaris met extralegale voordelen, zoals maaltijdcheques en flexibele werkuren tussen 8u en 18u.
- Een waardevolle ervaring binnen een dynamisch team.
We hechten enorm veel waarde aan de kwaliteit van onze diensten en aan onze diverse verbintenissen, vooral op het gebied van duurzaamheid.
Het is dan ook met trots dat we al vijf jaar op rij erkend worden als Top Employer, en in 2023 het CO2 Neutraal-label hebben ontvangen.
Als onmisbare partner in de Belgische arbeidsmarkt staat Daoust altijd klaar om je te begeleiden tijdens elke fase van je loopbaan,
of het nu gaat om Interim & Recruitment, Home Services of Career Management.