Personal Assistant

Bright Plus

  • Auderghem, Bruxelles
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 2 mois
DescriptionIn deze job als personal assistant sta jij in voor het dagelijks agendabeheer van de CEO op zowel privé - als professioneel vlak.Dit is een greep uit je takenpakket:
  • Travel arrangements
  • Je boekt de nodige vluchten en transport
  • Je vraagt de verschillende visums aan
  • Je bereid zowel interne als externe meetings voor
  • Je beheert de agenda
  • Je notuleert tijdens vergarderingen en presentaties
  • Je bereid powerpoint presentaties voor
  • Je biedt ondersteuning bij ad hoc projecten
  • Je beheert de telefonie en de mailbox
ProfileHerken je jezelf in volgende omschrijving?
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Frans en het Engels, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je hebt minstens 7 jaar ervaring in een gelijkaardige functie
  • Je past je gemakkelijk aan in allerlei situaties
  • Je bent organisatorisch sterk
  • Je komt professioneel over
  • Je bent stipt en nauwkeurig
  • Je bent stressbestendig
CompanyJouw toekomstige werkgever is marktleider is zijn domein, textiel, en is in volle expansie. Het bedrijft telt een hondertal mensen in Belgie maar je krijgt wereldwijd collega's.Boven de business heeft dit bedrijf een hart voor mensen en zijn ze erg bezig met sociale projecten in derde wereldlanden.

Bright Plus