
Customer Support Service | Wemmel | NL + FR + EN
- Wemmel, Brabant Flamand
- CDD
- Temps-plein
- Je stelt offertes op voor verlengingen van onderhoudscontracten en zorgt voor de bijhorende facturatie.
- Je doet voorstellen voor nieuwe contracten aan klanten.
- Je bereidt aanbestedingen administratief voor.
- Je stelt onderhoudsplannen op en zorgt voor de correcte opvolging.
- Je beheert uiteenlopende administratieve taken binnen de dienst.
- Je rapporteert rechtstreeks aan de Office Manager.Profiel - Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans en hebt een basiskennis Engels
- Je beschikt over een bachelordiploma of je kan terugblikken op enkele jaren relevante werkervaring in een soortgelijke werkomgeving
- Je bent vertrouwd met moderne IT-tools en hebt een goede kennis van Excel. (Kennis van SAP of andere ERP-software is een plus)
- Je hecht belang aan professionele nauwkeurigheid en kunt prioriteiten stellenAanbod -39 uren week met 6 adv dagen
- Een aantrekkelijk salaris aangevuld met een groeps- en hospitalisatieverzekering
- Ecocheques
- Bij het behalen van de vooropgestelde resultaten deelname in een niet recurrente bonus
- Een draagbare pc
- Na 12 maanden is er de mogelijkheid om a) te kiezen voor een telewerksysteem van max. 2
dagen per week b) een fiets (gewone fiets, e-bike, speedbike) te leasen
- De mogelijkheid om bij te leren en je takenpakket gradueel uit te breiden
- Een grote mate van zelfstandigheid en zelfsturing
- Een informele en open werksfeer in een team met gedreven collega's
- Stevige lokale KMO-structuur binnen een internationale gevestigde organisatieHeb je nog vragen? Contacteer ons op 02 254 85 10 of vilvoorde.131@adecco.be