
Administratief medewerker met hands-on mentaliteit
- Lokeren, Flandre-Orientale
- CDI
- Temps-plein
Een gevarieerd takenpakket met zowel administratie in het ERP systeem als administratieve ondersteuning in het magazijn schrikt jou zeker niet af!Uit wat zullen jouw taken bestaan:
- Documenten verwerking in ERP, CE documenten verwerken, instrastat codes, PVB nummers en E705's aanvragen
- Jij zorgt voor keuringen voor onze machines
- Jij zal instaan voor het invoeren en verwerken van prijswijzigingen en orders in ERP
- Je zal het magazijn mee ondersteunen (administratief, goederenontvangst, bestellingen, …)
- Jij zal garantie aanvragen ondersteunen
- Je zal internationale en nationale transporten met diepladers organiseren
- Je staat mee in voor het versturen van pakketten nationaal en internationaal
- Je bent verantwoordelijk voor het beheer en organisatie van de administratie rond beursdeelnames
- Je zal zorgen voor het stockbeheer van kantoorbenodigdheden
- Je hebt reeds een administratieve ervaring achter de rug
- Je komt terecht in een technische omgeving waarbij je hands-on moet zijn (heftruck durven nemen om iets te lossen, ...)
- Je bent van nature communicatief sterk zowel aan telefoon als via mail
- Je hebt een heel goede kennis van Nederlands en het Engels, Frans durf je te gebruiken!
- Je zal werken in een klein team waar iedereen hecht samenwerkt
- Je komt terecht in een sterk groeiende organisatie
- Een uitgebreide opleiding is voorzien voor jouw functie
- Je zal fulltime tewerkgesteld worden in een 38u-week
- Je ontvangt een competitief salarispakket volgens jouw ervaring
- Je salarispakket wordt aangevuld met extra legale voordelen
- Je zal een toffe afwisselende job uitvoeren met veel sociaal contact
- Mail: Actief.lokeren@actief.be
- Telefoon; 09 274 30 30
- WhatsApp: 0471 66 04 25
- Wij nemen contact met jou op om de sollicitatie te bespreken
- Na een positief kennismakingsgesprek stellen we je voor aan onze klant
- We geven je de nodige feedback