Administratief bediende

Select HR

  • Lokeren, Flandre-Orientale
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 13 jours
  • Postuler facilement
Description de fonction · Je boekt de orders in, verwerkt en plaatst de bestellingen, je volgt deze op van A tot Z.
· Je bent verantwoordelijk voor verschillende taken binnen ons bedrijf, variërend van contract- en prijsbeheer tot klantenadministratie en onthaal & telefonie.
· De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen bestellingen plaatsen
· Als Administratief Bediende moet je vloeiend zijn het Nederlands en kennis hebben van Frans , omdat je contact zult hebben met Franstalige en Nederlandstalige klanten.
· Je zult ervoor zorgen dat alle facturaties correct en tijdig worden uitgevoerd. Je volgt de betalingen op.Profil · Je hebt een diploma of ervaringen in administratie en klantencontact.
· De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen Bestellingen plaatsen
· IT-vaardigheden: je weet met office ( Outlook / Word / Excel ) te werken en bent vlot in het aanleren van ons aankoop/verkoop systeem (exact) Descriptif de l'organisation et du département Onze klant is een totaalleverancier voor magazijnen. Ze bieden oplossingen op het gebied van opslag en producten aan.
Ze zoeken een administratief bediende om hun team in Lokeren bij te staan. Ben jij de persoon die ze zoeken?Offre · Een voltijdse functie in ons filiaal te Lokeren.
· Een gevarieerd en boeiend takenpakket met veel afwisseling.
· Een marktconformloon.
· Je verlof is vrij in te plannen, collectief verlof tussen kerst en nieuwjaar.

Select HR