Customer Happiness Manager

Krëfel

  • Humbeek, Brabant Flamand
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 2 mois
Als Customer Happiness Manager ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van de
operationele strategie binnen onze klantendienst. Je zorgt voor het behalen van de kwalitatieve en kwantitatieve doelstellingen die door de Operationeel Directeur zijn vastgelegd, en zorgt ervoor dat jouw teams (
20 teamleden) de waarden van het bedrijf uitdragen. Je begeleidt jouw team in alle aspecten van hun taken en zorgt ervoor dat zij succesvol zijn. Je bent mee verantwoordelijk voor het sociale klimaat en het welzijn van de teams.Jouw verantwoordelijkheden:
  • Individueel en collectief aansturen:
  • je verenigt de teams rond het bedrijfsproject en geeft dagelijks betekenis aan het werk
  • opvolgen en bijsturen van doelstellingen
  • Implementatie van de bedrijfsstrategie:
  • je zorgt ervoor dat elke toegewezen activiteit voldoet aan de kwalitatieve en kwantitatieve doelstellingen
  • je bent een ambassadeur van de visie van de groep
  • Prestaties garanderen:
  • opstellen van KPI dashboards (kwaliteit, operationele resultaten, klanttevredenheid, welzijn, ...) en hierover rapporteren
  • op basis van diepgaande analyses de verschillende KPI's bewaken, noodzakelijke actieplannen identificeren en beslissingen nemen ter optimalisatie
  • de nodige middelen voorzien en optimaliseren (personeel, tools, organisatie, ...)
  • Bijdragen aan een positief sociaal klimaat
  • Deelnemen aan overlegorganen, stuurgroepen
Jouw profiel:
  • Aantoonbare ervaring in klantenservice of klantrelaties bij voorkeur via verschillende kanalen (telefoon, mail, ...)
  • Ervaring in een leidinggevende functie, met bewezen vermogen om teams aan te sturen, te motiveren en te ontwikkelen
  • Analytisch en gestructureerd denkvermogen
  • Resultaat en prestatiegericht (KPI's, kwaliteit, contactratio, NPS, ...)
  • Kennis van de retail sector is een pluspunt
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Frans
Wij bieden:
Een unieke kans om een centrale rol te spelen in de uitvoering van de strategie binnen onze klantendienst
  • Werken bij een belangrijke speler in de retail , erkend voor zijn inzet voor innovatie en klanttevredenheid.
  • Werken in een stimulerende omgeving waar je jouw vaardigheden kunt inzetten en je carrière kunt ontwikkelen.
  • Een functie met veel autonomie.
  • Een competitief salaris in verhouding tot jouw ervaring, aangevuld met tal van extra-legale voordelen zoals een bedrijfswagen, maaltijdcheques, ecocheques, een eindejaarspremie, personeelsvoordelen, hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding, …
  • 6 ADV dagen.

Krëfel