CUSTOMER SUCCESS SPECIALIST - Boekhoudkundige Software Notarissen - Legaltech & AI group- Zaventem

Roucoucou

  • Zaventem, Brabant Flamand
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 1 mois
Vacature - Customer Success Specialist - Boekhoudkundige Software Notarissen - Legaltech & AI group- ZaventemHeb je kennis van of ervaring in boekhouding en ben je IT minded? Help je graag klanten verder en heb je een goede kennis Nederlands en Frans?Dan is deze job iets voor jou!Onze klant, een stabiel bedrijf actief in softwareontwikkeling voor notarissen (en deel uitmakend van een legal tech group), is sterk groeiende en zoekt een CUSTOMER SUCCESS SPECIALISTOnze klant ontwikkelt niet alleen gespecialiseerde software voor notarissen, ze levert, installeert en configureert tevens alle materiaal (PC's, servers & printers). Ook voorzien ze in het geven van support én opleiding aan hun nicheklanten over het softwarepakket.Jouw taken:
  • Als Customer Success Specialist geef je ondersteuning aan klanten (=notarismedewerkers) omtrent het praktisch gebruik van het boekhoudkundig softwarepakket en softwareprogramma's.
  • Je helpt notarismedewerkers bij het gebruik van het boekhoudkundige softwarepakket in de praktijk. Wanneer ze concrete vragen hebben hierover of willen begeleid worden, ondersteun jij hen. Ook voor concrete issues die de notarismedewerkers hebben, contacteren ze jou om hen verder te helpen.
  • Je probeert daarbij in eerste instantie zelf een oplossing voor de klant te vinden of zorgt voor een gepaste doorverwijzing.
  • Het geven van opleiding aan klanten over het gebruik van het softwarepakket in de praktijk behoort ook tot jouw takenpakket
  • Vragen van klanten komen 1ste line binnen via telefoon of per mail. Jouw collega, de Office Assistant, die bekijkt welke medewerker welke vraag best kan behandelen. Vragen voor de Customer Succes Specialist worden dan toegewezen aan de Customer Support Specialist. De probleemmeldingen of calls die bij jou binnenkomen worden dan door jou telefonisch of per mail behandeld. Af en toe ga je ter plaatse bij klanten.
Profiel
  • Interesse in software, boekhouding alsook interesse in het cliënteel, zijnde notarissen en notarismedewerkers
  • Kennis boekhouding
  • Bachelor of masterdiploma
  • Goede kennis Nederlands, goede kennis Frans is een belangrijke troef
  • Goede kennis van: MS Office (Word, Excel, Outlook) + Windows + internet + e-mail
  • Klantgericht zijn, communicatief, leergierig, autonoom maar ook graag in team werken
Aanbod
  • Voltijdse of 4/5 job met vast contract van onbepaalde duur
  • Stabiele, aangename werkomgeving in een familiale sfeer, actief in een nichemarkt en deel uitmakend van een grotere legal tech group
  • Uitdagende & afwisselende job
  • Aantrekkelijk verloningspakket + Firmawagen, tankkaart, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, 12 ADV dagen,...
  • Werkuren: van maandag tot vrijdag
  • Work-life balance
  • Je werkt vanop kantoor in Zaventem alsook af en toe op verplaatsing naar klanten. Na je opleidingsperiode kan je 1 à 2 dagen/week van thuis uit werken.
Interesse in deze leuke en gevarieerde jobuitdaging? Solliciteer vandaag!

Roucoucou