Customer Service Bediende (Chat-Team) M/V/X
Jobmatch
- Loncin, Liège
- CDI
- Temps-plein
- Als energieadviseur moet je tijdens klantcontacten vragen kunnen beantwoorden, advies geven en de beste prijzen, producten en oplossingen aanbieden
- Je zult hoofdzakelijk via het chatkanaal met klanten communiceren
- Het is van belang om te anticiperen op de behoeften van de klant en hen gerust te stellen
- Als adviseur is het essentieel om oplossingen te bieden die afgestemd zijn op de klant
- Je bent iemand die zich kan aanpassen aan verschillende situaties en snel te schakelen.
- Multitasken: Het vermogen om meerdere verzoeken tegelijkertijd te beheren.
- Je kan je zelf goed uitdrukken
- Je bent klantgericht
- Je bent commercieel genoeg om producten en oplossingen aan te bieden, bijvoorbeeld door het aanbieden van extra services zoals ketelonderhoud tegen een meerprijs
- Empathie: Belangrijk om begrip en medeleven te tonen
- Het vermogen om kalm te blijven en effectief te reageren, zelfs in stressvolle situaties waar klanten mogelijk agressief zijn.
- Een dynamisch en vriendelijk persoon zijn om de tevredenheid van klanten te bevorderen.
- Je bent in staat om klanten te adviseren en oplossingen op maat aan te bieden
- Uitdagende job in een aangename werksfeer;
- Interne opleiding
- Loon volgens barema's (alle werkervaringen tellen mee)
- Fulltime job 38u/week (dit wel in een flexibel uurrooster)
- De werkuren zijn tussen 8-19u en zaterdag van 08-14u.
- Telewerk mogelijk na 3 maanden inloopperiode