
Technische Customer Service Medewerker
- Kontich, Anvers
- 2.500-3.000 €/mois
- CDI
- Temps-plein
- 1-3 jaar ervaring in een technische functie of een functie met klantcontact
- Sterke interesse in technologie, elektronica of productmechanica
- Vloeiend in Nederlands en Engels; Frans is een pluspunt
- Ervaring met ticketingsystemen of ERP (zoals Odoo) is een pluspunt
- Gevestigd in of bereid om te werken vanuit Kontich
- Problemen diagnosticeren door de juiste vragen te stellen en symptomen te begrijpen
- Passende oplossingen of vervolgstappen voorstellen om problemen op te lossen
- Herstellingen ter plaatse of productretours plannen en coördineren indien nodig
- Technische ondersteuning bieden bij installatievragen of productopstellingen
- De technische hotline bemannen tijdens werkuren voor dringende vragen
- Alle cases duidelijk registreren in het interne systeem (Odoo) en zorgen voor tijdige opvolging
- Samenwerken met de productie- en R&D-teams wanneer diepgaand onderzoek nodig is
- Regelmatig rapporteren over terugkerende problemen ter ondersteuning van verbeteringen in R&D en productie
- Een voltijdse functie bij een innovatief Belgisch bedrijf met internationale uitstraling
- Een ondersteunend en nuchter team dat gepassioneerd is door design en klantbeleving
- Opleiding over onze producten, tools en klantgerichte aanpak
- Groeimogelijkheden naar functies binnen technische service, operations of productontwikkeling
- vast contract na een geslaagde interim