
Technical service- sales talent/ Support engineer (bachelor)
- Hoogstraten, Anvers
- CDI
- Temps-plein
- Hoogstraten
- Specialisatie: Techniek, elektromechanica, machinebouw
- Passie voor klantenservice
- Eerste aanspreekpunt voor klanten na aankoop machine, technische installatie (nazorg)
- Ondersteuning collega's bij Analyse en verwerking van de storingen, nieuwe aanvragen, klantcontracten beheren + toezien op naleving ervan
- Klachtenbehandeling + klantenbinding (problemen, onderhoud, wisselstukken, ...)
- Bestaande procedures weet je aan te passen zodat storingen in de toekomst sneller opgevolgd kunnen worden
- Administratie hoort er natuurlijk ook bij: follow-ups bij klanten, voorraad en bestellingen opvolgen voor onderdelen + coördinatie hiervan
- First line: mail of telefonie + analyse, remote en proberen de machine weer operationeel te krijgen
- Eventueel een interventie inplannen, technieker sturen, versturen onderdelen
- Rechterhand servicemanager
- Planning onderhoud , keuringen ter plaatse bij klant
- Je kan een eerste ervaring voorleggen richting technisch service medewerker, customer service engineer, ...
- Ook juniors met Bachelor/ Master denkniveau zijn welkom (elektrotechniek, elektromechanica ...)
- De klanten sta je te woord met een lach
- Je werkt graag in teamverband en beschikt over goede communicatievaardigheden
- Je bent nieuwsgierig, nauwgezet, een proactieve probleemoplosser en teamspeler
- Je werkt graag in teamverband en beschikt over goede communicatievaardigheden
- Je bent klantvriendelijk en servicegericht
- Ervaring met PLC, Beckhoff, Python is een grote +
- Een voltijdse of 4/5de job in dagdienst + opbouw ADV
- Een aantrekkelijk salaris, afhankelijk van ervaring en competenties
- Je krijgt een intensieve bedrijfsopleiding
- Reële doorgroeimogelijkheden
- Loonpakket wordt aangevuld met extra legale voordelen zoals maaltijdcheques