
Customer Service
- Wielsbeke, Flandre-Occidentale
- 2.200-3.200 €/mois
- CDI
- Temps-plein
- Je bent verantwoordelijk voor de orderopvolging van je eigen klantenportefeuille.
- Je geeft informatie en advies aan de klanten omtrent levering, bestelling,..
- Jij bent de cruciale schakel tussen de verschillende afdelingen ( Sales, planning, logistiek,..)
- Je geeft orders in via SAP en geeft deze door naar de logistieke afdeling.
- Je zorgt ervoor dat de bestellingen op tijd leveren en dat alles naar wens verloopt.
- Je denkt mee aan optimalisatie van het systeem.
- Je hebt bij voorkeur een bachelor diploma of reeds ervaring als Customer Service.
- Geen eerste ervaring? Jouw motivatie maakt veel goed!
- Je beheerst vloeiend de Nederlandse taal en één van volgende talen: Frans, Engels,..
- Elke andere taal is een pluspunt!
- Je bent sterk communicatief en zoekt met plezier de juiste oplossing voor jouw klanten.
- Hectische en drukke situaties schrikken je niet af, je bent flexibel en houdt steeds het hoofd koel.
- Jij bent: proactief, dynamisch en een teamplayer!
- Je hebt een goede computerkennis en kan heel goed overweg met MS Office.
- Kennis van SAP is een pluspunt.
- Onmiddellijk vast contract zeker bespreekbaar!
- Je geniet van een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen.
- Doorgroeimogelijkheden, uitdagingen in het buitenland en een ruim opleidingsaanbod krijg je er gratis bij!
- Tewerkstelling in een stabiel en sterk internationaal bedrijf maar met werksfeer die je bij een familiale KMO kan terugvinden.