As Junior in this department, you will : interact with internal and external clients collaborate on different project and improve processes process the multimedia orders and e…
Als receptionist & office assistant zal je verantwoordelijk zijn voor: onthaal (fysiek & telefonisch) beheer & voorbereiding van vergaderzalen stock management & bestelling van …
Als Payroll Officer ben je verantwoordelijk voor: Loonadministratie samen met een sociaal secretariaat Contactpersoon voor collega's in verband met HR gerelateerde vragen Beheer…
Als Office Manager ben je verantwoordelijk voor: Ondersteuning van consultants en head of Public Relations in administratieve taken Organiseren van interne en externe events (tea…
Je ondersteunt de Talent Manager Arbeiders bij het beheren van het administratieve proces tijdens het werven van personeel. Dit omvat taken zoals het opstellen en beheren van vac…
As HR & Communications assistant you're responsible for: Provide administrative support in HR administration, including assistance in recruitment processes. Assist in internal an…
As Digital Marketing Specialist, you will : think about digital strategies for each campaigns in line with our objectives. work with our department on content marketing project…
Als Administratief Assistent heb je een zeer uitgebreid takenpakket, opdrachten zijn onder meer: Het zijn van een relevant contactpersoon (Mailing, telefonie) Opstellen van rap…
As a Digital Marketing Officer, you are responsible for: developing and implementing marketing strategies promote products or services conducting market research managing adver…
As a Communication and Event Officer, you will: Develop and implement communication strategies. Planning, organising, and executing events such as conferences, product launches, …
You are in charge of the reception (not super active), you are the first point of contact for visitors You make sure that the meeting rooms are setted up before every meetings Yo…
Jouw verantwoordelijkheden als Marketing Officer zullen de volgende zijn: Opstellen van maandelijkse interne en externe nieuwsbrieven Organiseren, beheren en evalueren van webina…
In deze functie van Office Manager zal je verantwoordelijk zijn voor: Personeelsbeleid: selectie en opleiding van medewerkers, ondersteuning bij evaluatiegesprekken, je fungeert a…
You'll be given different tasks You contact new companies and potential clients to develop your business You take over on a current client portfolio You manage the weekly relati…
Recevez par email les dernières Offres d'emploi à Bruxelles-Capitale