Optimiser la satisfaction des clients en prenant contact via différents canaux. Gérer le back-office du service client. Proposer des solutions aux différentes questions des clien…
Gérer les commandes des clients de la réception à la livraison, en veillant à la satisfaction client tout au long du processus. Communiquer efficacement avec les clients francopho…
Gérer le contact avec les clients par téléphone et par e-mail. Être proactif dans les échanges avec les clients. Organiser des webinaires pour présenter le produit à des clients.…
Customer Care Professional - Télétravail (H.F.X)- Vos tâches: Vous conseillez les clients par mail. Vous réalisez des tâches administratives (ouverture de dossier,...) Vous iden…
Customer Care Professional - German - Banking (H.F.X) - Vos tâches: Vous conseillez les clients par mail. Vous réalisez des tâches administratives (ouverture de dossier,...) Vou…
Orderverwerking Offertes opvolgen Uitgebreid en internationaal klantencontact. In deze rol ben je nauw met hen in contact en anticipeer je op veranderingen. Klanten informatie g…
Volledige administratieve opvolging van klanten-orders. Communicatieve schakel tussen klanten en interne partijen. Onderhouden van klantenrelaties in jouw toegewezen regio's. Je…
Contactpersoon tussen klant en bedrijf. Volledige orderverwerking van A tot Z. Transportplanning met vaste partners. Opmaken van offertes en facturatie. Afstemming voorraad en …
Administratieve verwerking en opvolging van logistieke diensten voor toegewezen klanten Optreden als het eerste operationele contactpunt voor toegewezen klanten en interne afdelin…
Sales and post-sales support: deliver product/service sales via phone with expert advice for customers, and efficiently manage post-sales documentation to drive organisational goal…
Je bent als Customer Service Representative het eerste aanspreekpunt voor klanten en interne afdelingen, zowel telefonisch als persoonlijk om informatie uit te wisselen. Je bent v…
Dit is jouw takenpakket als Customer Service Medewerker: Je bent het eerste aanspreekpunt van de klanten en staat hen telefonisch te woord. Je beheerd de algemene mailbox en stuu…
Als centraal aanspreekpunt binnen het bedrijf en voor de klanten ben je voor volgende zaken verantwoordelijk: Je zorgt voor een correcte input en opvolging van klantengegevens. Di…
Als centraal aanspreekpunt binnen het bedrijf en voor de klanten ben je voor volgende zaken verantwoordelijk: Je zorgt voor een correcte input en opvolging van klantengegevens. Di…
Jij bent de wereldwijde frontlinie voor onze gewaardeerde klanten, waarbij je hen begeleidt, ondersteunt en hun vragen met zorg behandelt, zodat zij de allerbeste service ervaren. …
In de rol van International Customer Service Agent vervul je een cruciale functie bij het beheren van logistieke processen voor onze klanten. Je draagt proactief bij aan optimalis…
Je bent als Customer Service Agent het eerste aanspreekpunt voor klanten. Je bent verantwoordelijk voor het volledige orderwerkingsproces. Samenwerking met diverse afdelingen, wa…
Je maakt deel uit van het Customer Service team. Je zorgt voor een correcte orderverwerking en een goede opvolging hiervan, zowel naar klanten toe als interne departementen. Je b…
Je taken omvatten onder andere: Beantwoorden van vragen van klanten en hen doorverwijzen naar de juiste collega 's indien nodig. Samenwerken met verschillende afdelingen om op ma…
Beheren van orders in ons systeem en zorgen voor een vlotte afhandeling van het aankoopproces Afhandelen van vragen en klachten op een professionele en efficiënte manier Verwelko…