Actief beheren, verdiepen en opvolgen van verzekeringspolissen. Voeren en op termijn zelfstandig beheren van klantengesprekken van A tot Z. Enthousiast identificeren en benutten …
Jij zal instaan voor de volgende taken: Het mede ontwikkelen van het commerciële beleidsplan (strategische koers etc.) Afsluiten van jaarcontracten, alsook het doen van promotiep…
Je job is heel veelzijdig en je bent het eerste en vaste aanspreekpunt voor klanten in jouw regio. Als Commerciële Binnendienst medewerker geef je telefonisch en per mail commercië…
Je... staat zowel telefonisch als digitaal in contact met de klant springt bij in de dispatch waar nodig zal de administratie gaan coördineren gaat planningen opmaken brengt l…
Je bent verantwoordelijk voor: het creëren van instroom van potentiële nieuwe medewerkers Het onderscheiden van de geschikte profielen de noden van verschillende departementen …
Wat ga je doen als Administratief Medewerker? Je gaat de administratieve verwerking opvolgen met betrekking tot aandelen en obligaties (effecten) en de transacties die er bij kome…
Manage a dynamic calendar of professional meetings, conferences, personal appointments, and travel arrangements. Handle daily correspondence and draft business letters as needed. …
As an Event & Office Assistant you'll be responsible for: Organisation of internal events (team-building, yearly events, after-works...) Support in the organisation of external e…
Als Marketing Associate krijg je volgende verantwoordelijkheden; Je bedenkt marketing- en communicatie actieplannen om nieuwe markten aan te boren en onze zichtbaarheid in bestaan…
Je staat in voor het preventiebeleid en -procedures. Je organiseert trainingen op het gebied van veiligheid. Je analyseert en rapporteert ongevallen. Je ziet toe op de naleving …
Als HR Officer ben je verantwoordelijk voor onder ander anderen: Ondersteuning bij werving en selectie : opstellen van vacatures, screenings van kandidaten, on- en offboardings, .…
In deze functie van Office Manager zal je verantwoordelijk zijn voor: Personeelsbeleid: selectie en opleiding van medewerkers, ondersteuning bij evaluatiegesprekken, je fungeert a…
Als Backoffice medewerker ben jij verantwoordelijk voor de opvolging van onze nationale en internationale kaltenportefeuille. Dit houdt specifiek in: Je staat in voor de orderinp…
- E-mail management (office & car management) - Manage travels - Maintain up-to-date our Handbook - Expense Support for Brussels office - Car management day to day Intern…
Beheren van de debiteurenportefeuille en het actief opvolgen van openstaande betalingen. Controleren van klantkredietlimieten en het beoordelen van kredietrisico's. Opstellen en …
As a Communication and Event Officer, you will: Develop and implement communication strategies. Planning, organising, and executing events such as conferences, product launches, …
Als HR Trainee maak je een uitgebreide ontwikkelingsreis door en krijg je blootstelling aan verschillende aspecten van ons HR-beleid en de bedrijfsvoering. Jouw verantwoordelijkhed…
Proactively reach out to potential clients Meet with clients, understand their needs and negotiate Cultivate strong partnerships You'll work on on the road to visit clients as w…
As a Temp Marketing Assistant your responsibilities will be: Provide sales support through the creation of marketing materials and documentation to enhance product visibility and …
Je verwelkomt klanten en bezoekers aan de receptie Je handelt de inkomende en uitgaande telefoongesprekken af Je bent verantwoordelijk voor algemene administratieve taken Je ver…