Au quotidien, vous collaborerez avec un ou plusieurs professionnels du droit, en gérant le côté administratif de la propriété intellectuelle de nos clients, ce qui inclut : Le sui…
Coördineren van wervingsprocessen om de beste kandidaatervaring te bieden. Voorstellen van projecten om de kwaliteit van processen te verbeteren of om te gaan met uitdagingen. Im…
As HR & Communications assistant you're responsible for: Provide administrative support in HR administration, including assistance in recruitment processes. Assist in internal an…
Het opstellen van arbeidscontracten, contractaanhangsels en werkattesten Het verwerken van extra voordelen zoals fietsvergoedingen, onkostennota's, woon-werkverkeer abonnementen, …
As HR Assistant you'll be responsible for: General HR support Assisting the recruitment process Coordinating trainings HR administration Assisting on different HR projects …
As Graphic Designer, you will : work on presentation Powerpoint for corporate purpose create designs using the Adobe suite collaborate with external and internal clients to un…
Manage a dynamic calendar of professional meetings, conferences, personal appointments, and travel arrangements. Handle daily correspondence and draft business letters as needed. …
Maintenance of production equipment on-site, including separators, gear motors, and heavy-duty homogenizers. Provides to work in diverse cultural environments|Offers wide range o…
- E-mail management (office & car management) - Manage travels - Maintain up-to-date our Handbook - Expense Support for Brussels office - Car management day to day Intern…
As a Communication and Event Officer, you will: Develop and implement communication strategies. Planning, organising, and executing events such as conferences, product launches, …
Als HR Trainee maak je een uitgebreide ontwikkelingsreis door en krijg je blootstelling aan verschillende aspecten van ons HR-beleid en de bedrijfsvoering. Jouw verantwoordelijkhed…
As an Event & Office Assistant you'll be responsible for: Organisation of internal events (team-building, yearly events, after-works...) Support in the organisation of external e…
What are your responsibilities as an Office Assistant? Book travel arrangements (hotel reservations, restaurants, flight tickets or other ways of transport, ..) Schedule and coor…
Jouw verantwoordelijkheden als Marketing Officer zullen de volgende zijn: Opstellen van maandelijkse interne en externe nieuwsbrieven Organiseren, beheren en evalueren van webina…
As a junior business developer : You'll work on the road to visits clients based in brussels Youintroduce new products and carry out up-selling and cross-selling Cultivate stron…
Assistant Private Banking Brussels - Je taken: Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen van klantendossiers van A tot Z (voorbereiden van documenten, compliance, verificatie van…
Your mission will be to support the Managing Partner in Continental Europe as well as Belgium consultants. You will have the following responsibilities : Competitive and Market …
In deze functie van Office Manager zal je verantwoordelijk zijn voor: Personeelsbeleid: selectie en opleiding van medewerkers, ondersteuning bij evaluatiegesprekken, je fungeert a…
Onderhouden van commerciële contacten: Samenwerken met de kantoordirecteur en collega's om de commerciële contacten met het cliënteel te verzorgen. Dit omvat het opbouwen en onderh…
Beheren van de debiteurenportefeuille en het actief opvolgen van openstaande betalingen. Controleren van klantkredietlimieten en het beoordelen van kredietrisico's. Opstellen en …