Vous serez également chargé(e) de maintenir et de développer le système de qualité, supervisant les audits internes et externes et traitant les plaintes avec diligence. En tant que…
Les principales tâches de l'Assistant Commercial: Maintenir les informations à jour dans la base de données. Gestion des contrats commerciaux. Être le point de contact pour plan…
As Administrative Assistant you will be responsible for: Administrative support (excel, encoding, redaction of documents...) for the new leasing cars File management & follow-up …
As HR & Communications assistant you're responsible for: Provide administrative support in HR administration, including assistance in recruitment processes. Assist in internal an…
Je neemt de verantwoordelijkheid op van a tot z voor verschillende lesprojecten. Je bent de eerste contactpersoon voor internationale docenten. Je verzorgt de reisarrangementen. …
Als Personal Assistant heb je een uitgebreid takenpakket, onder meer bestaande uit: Agendabeheer Rapporteren Het plannen en beheren van reizen Het beheren van mails, telefoni…
Het is een uiteenlopend takenpakket dat je geleidelijk aan allemaal zal opnemen en dit in een team: Organisatie van interne events Organisatie van reizen voor de directie Bestel…
Als Administratief Assistent heb je een zeer uitgebreid takenpakket, opdrachten zijn onder meer: Het zijn van een relevant contactpersoon (Mailing, telefonie) Opstellen van rap…
Ondersteun de CEO als Executive & Legal Assistant, inclusief agendabeheer, vergaderingsvoorbereiding en informatieverzameling. Bied administratieve en organisatorische ondersteuni…
Als Personal Assistant zijn jouw hoofdtaken onder meer: Agendabeheer Rapporteren Het opmaken van PowerPoints Het beheren reizen Het opstellen van to-do-lists Het beheren va…
As an Event & Office Assistant you'll be responsible for: Organisation of internal events (team-building, yearly events, after-works...) Support in the organisation of external e…
As Legal Administrative Assistant you will be responsible for: General support to the legal team (reviewing contracts, documents, redaction...) Creating access to the contract/do…
Allround ondersteunende administratieve, logistieke en facilitaire taken zoals eerstelijns klantencontact, telefonie, e-mail- en postverwerking, (lunch)vergaderingen en afspraken o…
As a Temp Marketing Assistant your responsibilities will be: Provide sales support through the creation of marketing materials and documentation to enhance product visibility and …
Je fungeert als rechterhand van de directie Je bent verantwoordelijk voor het agenda beheer en travel management Je werkt nauw samen met de HR verantwoordelijke Je zal rapporter…
Als Assistant Accountant zal je verantwoordelijk zijn voor het volgende takenpakket: Het inboeken van de bankuittreksels Het controleren en inboeken van de inkomende facturen …
Je bent het eerste aanspreekpunt voor collega's en leidinggevenden omtrent HR-gerelateerde zaken. Je regelt mee de onboarding en offboarding van personeel. Je werkt een opleiding…
As an Executive Assistant, you have a variety of tasks, such as: Calendar management Taking notes & Reporting Travel management Being the first contact (mail, telephone) Org…
As a Personal Assistant, your main tasks will be: Calendar management First contact (mailing, telephone) Taking notes, PowerPoint, Reporting Organisation of (international) c…