As Administrative Assistant you will be responsible for: Administrative support (excel, encoding, redaction of documents...) for the new leasing cars File management & follow-up …
Als Administratief Assistent heb je een zeer uitgebreid takenpakket, opdrachten zijn onder meer: Het zijn van een relevant contactpersoon (Mailing, telefonie) Opstellen van rap…
As administrative assistant you'll be responsible for: travel management organisation & follow-up of meetings managing expenses digitisation of archives translations and vari…
As Legal Administrative Assistant you will be responsible for: General support to the legal team (reviewing contracts, documents, redaction...) Creating access to the contract/do…
Dagelijkse update van het CRM (Client Relationship Management). Digitalisering van interne en externe documenten. Opstellen van offertes. Redactie van rapporten en notulen van k…
Wat ga je doen? Brede administratieve ondersteuning Mailbox, telefonie, post Openen en aanpassen van dossiers Directe ondersteuning van commerciële collega's Ontvangen van be…
Als Administrative Assistant Het ondersteunen van het management team bij administratieve en organisatorische taken. Helpen bij het volgen en coördineren van projecten en dossier…
Beantwoorden van telefoontjes over noodhulp of reparaties Helpen bij schadegevallen, checken wat de verzekering dekt, en opties geven voor reparatie of andere oplossingen Verwijz…
Beheren en structureren van verzekeringsdocumenten, waaronder correspondentie, facturen en officiële papieren. Zorgvuldig invoeren van gegevens in computersystemen. Afhandelen va…
Je krijgt een gevarieerd takenpakket, alsook de vrijheid om deze taken naar eigen organisatie uit te voeren. Deze taken omvatten: Brede administratieve ondersteuning, zoals het ve…
Tenue et suivi de la comptabilité clients et fournisseurs Tenue et suivi de la comptabilité générale et analytique Préparation des déclarations de TVA Participation à l'établiss…
Gestion administrative : Assurer la gestion efficace des tâche administratives, y compris la gestion des appels téléphoniques pour répondre aux questions administratives des client…
Au quotidien, vous collaborerez avec un ou plusieurs professionnels du droit, en gérant le côté administratif de la propriété intellectuelle de nos clients, ce qui inclut : Le sui…
En tant que Office Manager et Aide Comptable, vous avez le profil suivant : Réception des visiteurs, gestion des appels téléphoniques et tri du courrier Coordonner les rendez-vou…
En tant que Quality Admin Officer, vos tâches seront les suivantes: Vous assurez la qualité de la base de données reprenant les types, descriptions et quantités des produits mis s…
As HR & Communications assistant you're responsible for: Provide administrative support in HR administration, including assistance in recruitment processes. Assist in internal an…
Handling all sorts of administrative tasks such as Managing meeting rooms and travel arrangements Creating reports for the Board meetings Being the contact person with suppliers …
As an HR Administration and Payroll Specialist you are in charge of: Managing the monthly payroll process for all employees and ensure the highest standards of payroll administrat…
As Junior in this department, you will : interact with internal and external clients collaborate on different project and improve processes process the multimedia orders and e…
As HR Assistant you'll be responsible for: General HR support Assisting the recruitment process Coordinating trainings HR administration Assisting on different HR projects …