
Customer service medewerker
- Anvers
- CDI
- Temps-plein
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en ondersteunt hen telefonisch en via mail.
- Je werkt nauw samen met het sales team en zorgt voor een vlotte administratieve opvolging van offertes, bestellingen en productieorders.
- Je denkt mee met de klant en geeft technisch en planmatig advies.
- Je maakt eenvoudige technische tekeningen op (basiskennis Autocad volstaat).
- Je zorgt voor een goede werkvoorbereiding en plant leveringen in via de dispatch of webshoplogistiek.
- Je rapporteert rechtstreeks aan de Business Unit Manager.
- Je hebt ervaring in een administratieve of commerciële binnendienstfunctie.
- Je bent nauwkeurig, stressbestendig en leert snel bij.
- Je hebt een goed technisch inzicht en kan eenvoudige plannen lezen of tekenen. Een basis Autocad is voldoende!
- Je communiceert vlot in het Nederlands én Frans, zowel mondeling als schriftelijk.
- Je werkt vlot met Outlook, Word, Excel en PowerPoint. Kennis van Business Central of een planningsprogramma is een plus.
- Je beschikt over een bachelor werk- en/of denkniveau.
- Een boeiende en afwisselende functie in een klein, hecht team.
- Een familiale werkomgeving met korte lijnen en een no-nonsense mentaliteit.
- Werkzekerheid binnen een stabiel en groeiend Belgisch familiebedrijf.
- Een competitief loonpakket met:
- maaltijdcheques,
- groeps- en hospitalisatieverzekering.
- Een flexibel verloningsplan waarmee je zelf extra voordelen kiest zoals:
- extra verlofdagen
- pensioensparen
- multimedia.