
Marketing Manager Consumer Benelux - FMCG
- Bruxelles
- 45.000-80.000 €/an
- CDI
- Temps-plein
- Plannen, uitvoeren en opvolgen van lokale marketingplannen
- Organiseren van productlanceringen en herlanceringen
- Uitvoeren van lokale communicatie- en promotieactiviteiten, inclusief trade marketing
- Markt-, concurrentie- en consumentenanalyses uitvoeren en interne data analyseren om passende acties te bepalen
- Nauwe samenwerking met lokale sales, centrale marketing op het hoofdkantoor en de onderneming in Frankrijk
- Aansturen van en samenwerken met externe bureaus en interne stakeholders
- Plannen en uitvoeren van corporate marketingactiviteiten
- Projectmanagement
- Beheer van lokale merkbudgetten
- Diploma in marketing of een aanverwante richting
- Minstens 5 jaar ervaring in marketing, merkbeheer en trade marketing binnen FMCG
- Kennis van de FMCG-markt is vereist; ervaring in industriële markten is een plus
- Sterk analytisch vermogen en uitstekende plannings- en uitvoeringsvaardigheden
- Zelfstandig, resultaatgericht en stressbestendig
- Zelfverzekerde persoonlijkheid met sterke communicatieve vaardigheden
- Gevorderde kennis van MS Office; SAP is een troef
- Sterke presentatievaardigheden
- Vloeiend in Nederlands, Engels en Frans
- Klassieke extra-legale voordelen
- Flexibele werktijden
- Mogelijkheid tot thuiswerk / telewerk
- Opleidingsbudget / opleidingsmogelijkheden
- Bedrijfsevenementen / teambuildings