Marketing Manager Consumer Benelux - FMCG

Michael Page

  • Bruxelles
  • 45.000-80.000 €/an
  • CDI
  • Temps-plein
  • Il y a 1 mois
  • Postuler facilement
De klant is op zoek naar een Marketing Manager Consumer Benelux - FMCG om zijn team in Brussel te versterken.De Marketing Manager Consumer zal verantwoordelijk zijn voor de volgende taken:
  • Plannen, uitvoeren en opvolgen van lokale marketingplannen
  • Organiseren van productlanceringen en herlanceringen
  • Uitvoeren van lokale communicatie- en promotieactiviteiten, inclusief trade marketing
  • Markt-, concurrentie- en consumentenanalyses uitvoeren en interne data analyseren om passende acties te bepalen
  • Nauwe samenwerking met lokale sales, centrale marketing op het hoofdkantoor en de onderneming in Frankrijk
  • Aansturen van en samenwerken met externe bureaus en interne stakeholders
  • Plannen en uitvoeren van corporate marketingactiviteiten
  • Projectmanagement
  • Beheer van lokale merkbudgetten
Scope: Benelux-markt - werkgebied omvat Nederland, België en LuxemburgMarketing ManagerFMCG
  • Diploma in marketing of een aanverwante richting
  • Minstens 5 jaar ervaring in marketing, merkbeheer en trade marketing binnen FMCG
  • Kennis van de FMCG-markt is vereist; ervaring in industriële markten is een plus
  • Sterk analytisch vermogen en uitstekende plannings- en uitvoeringsvaardigheden
  • Zelfstandig, resultaatgericht en stressbestendig
  • Zelfverzekerde persoonlijkheid met sterke communicatieve vaardigheden
  • Gevorderde kennis van MS Office; SAP is een troef
  • Sterke presentatievaardigheden
  • Vloeiend in Nederlands, Engels en Frans
De bedrijf is een dochteronderneming van een Groep met hoofdzetel in Duitsland. De onderneming is als producent van natuurlijke mineralen een wereldspeler met een eigen netwerk van mijnen en verwerkingsbedrijven in Europa en daarbuiten. Het produceert hoogwaardige zout- en kalium-magnesiumproducten, die hun weg vinden naar de landbouw, industrie, consumenten en overheid.De consumententak is, sinds jaar en dag, een zeer belangrijke activiteit met verschillende gerenommeerde merken. Diverse innovaties staan in de steigers.Om de verdere uitbouw van de marktstrategie vorm te geven en te ondersteunen zoekt het een Marketing Manager Consumer Benelux.Kijk je uit naar een nieuwe uitdaging in een kleine organisatie met een vlakke structuur, een no-nonsense en hands-on bedrijfscultuur, én ook internationale contacten, dan is dit misschien wel wat je zoekt.
  • Klassieke extra-legale voordelen
  • Flexibele werktijden
  • Mogelijkheid tot thuiswerk / telewerk
  • Opleidingsbudget / opleidingsmogelijkheden
  • Bedrijfsevenementen / teambuildings

Michael Page